1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532374 inlägg · 4126 ämnen

MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta

Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta
Gavelo:
Mattias och Pelle trodde inte på en återkomst på Hägg.
Wallinder vill nog inte ge upp så snabbt där borta.
Han får vi nog vänta på.
Sellgren har kontrskt med Luleå 24/25.
Byström tror jag Hinken redan har något muntligt klartecken med där Rundblad är en pusselbit i spelet.
Och sedan är det den ständiga frågan ..
Kommer Norlinder eller inte?
Här sa Pelle att han hade sagt att han vill ge det en chans där borta och kämpa på!

Bad_Brett: Tyvärr är Adam P det svagaste kortet vi har i nuvarande uppställning.
Tycker att han allt som oftas gör svaga insatser, han måste nli bättre från och med nu!

Silly: Har hört att wallinder vägrat sommarträna med både Modo och Timrå för att dom har för dålig organisation på den biten. Känns som han fortfarande är bitter mot Modo av någon anledning, så tror inte att vi är hans första alternativ tyvärr.

erjo: Det låter som otrolig bullshit. Ser inte vars MoDo har dålig organisation någonstans när det kommer till träning faktiskt.

erjo: Han kanske fortfarande är skamsen över hur han betedde sig när han var här?

{10015}: det var wallinder som sa det, inte jag. Men det var den personen som han tränade med som berättade det, så inget som jag hittar på.

erjo: Är väl aldrig ens aktuellt att sommarträna i någon större utsträckning med andra lag utöver isträningarna innan säsong? Där duger vi gott för Ullmark, Olofsson, Hedman med fler. Nöjer mig gott med dem.

KB:
Det kan väl mkt väl gälla tiden före Karlins/Gradins intåg, vilket också är en bild som kanske bekräftats på annat håll. Iaf coronasäsongne

« · 2613097