SPOODI: Det här är fan ett hån alltså. Timrå på lördag och där vet man ju också att man kommer förlora. Det blir kämpigare och kämpigare att undvika kval trots att vi blivit bättre.
Monno: Jag upplever inte att de gasar som satan utan att de spelar sitt sedvanliga spel. Jag tycker de flesta av våra spelare är helt stillastående, då upplevs Färjestad som duracellkaniner.
KRB: Jo ÖIK har verkligen gjort en katastrof säsong. Men det jag sett på slutet har det sett betydligt bättre ut, och nu har de en mental coach också. Jag tror att de fixar ett kval, Vimmerby kommer de att slå.
1921ofHockey: Jag tror att man kommer försöka få till en defensiv insats som mot Växjö. Men om vi inte får första målet går allt åt skogen och vi blir för passiva. Säger att FBK gör 2 mål i PP och därefter är matchen avgjord.
SPOODI: Har en bra känsla. Grabbarna verkar vara på gång. Tuffaste motståndare idag i mina favoriter FBK men jag gillar att det nu finns ett driv i gruppen och att de vill uppåt. Tugga på Tugga på..
Kötta sönder FBK. Snart är det ett nytt år. Förlorar vi så köttar vi vidare. MoDo tuggar vidare mot nya mål. Bli 9:a i SHL är allt George önskat av Tomten.
1921ofHockey: Du behöver inte må dåligt. George har samma känsla. Kanske MoDo gör 7 mål också. Kanske 8 och 2p in på kontot. Kom ihåg att MoDo måste tugga ikapp poäng långsamt. Jättetuff match ikväll. MoDo är ändå störst.