1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533596 inlägg · 4126 ämnen

MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30

Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
{8225}: Någon som har en tummen upp tröja att sälja? Älskar den.

{8225}: Woods ser ut som Hide the Pain Harold:
Uppladdat:

500x0-hidethepainharold.jpg

{7639}: Miljarder personer blir upprörda om man bränner en koran på andra sidan klotet, eller blir så upprörda över att Trump inte vann, så de stormar Kapitolum. Men när den tröjan skulle bäras av MoDo blev jag upprörd på riktigt. . Mailade o ringde upp alla stackars personer i MoDo, Pappa Hedin fick en rejäl släng av hårtorken.

Men, vet att det fanns en tröja på ett kontor i Arenan, för några år sen.

{7639}: Kolla med Magnus annars , han vill nog aldrig ta på sej den igen
Uppladdat:

500x0-tummenuppwerner_0.jpg

Costanza: Jag skulle slänga in Fredrik Warg i båset isåfall. Han kan ju Karlin utan och innan men verkar framförallt kunna lyfta humöret på folk. Den enda svagheten Markus har är att han blir för allvarlig, har för negativa tankar och för höga krav om/på sig själv.

{8225}:
Stormade du Kempis?

Tarasov: Nej, man har ju ändå demokratiska värderingar i botten, men det värsta jag upplevt under tiden som MoDo-proselyt, nedflyttningsfiaskot inräknat,

{8225}:
Får erkänna att jag gillar basfärgen i den tröjan. Men vänner ändå?

twitter.com/MrMadhawk/status/1752698193769562223

Man får ju ändå ge Växjö att dem verkligen är tydliga i sina värvningar i vilken hockey man ska spela...

Nej skoja #BOMBAVÄXJÖ2024

wesslan:
Gillar Växjö jag och tycker tråkstämpeln är lite som när folk säger ”jo men hon är inte så smart” om en kvinna som ser bra ut. Det är någon form av mental snuttefilt.

Olli Nomadinen : vet inte om jag håller med dig, men känner inte så starkt för det heller att jag ska gå igång. oregan och hutsko är kanonfloppar, tror inte nenonen färgar så mycket heller så inte det modo behöver nu. går ju inte att plocka in en spelare man inte tror färgar bara för att man tidigare plockat in spelare som inte färgat :)

kan få äta upp det, aldrig sett honom spela. han kanske är superbra

sannerligen en svår nöt för hinken att knäcka, att hitta någon en stjärna nu

Costanza:

Hur skall du se matchen... ?
Hörde att du hade slängt ut 60 tum:an genom fönstret!

Josh Dickinson kommer garanterat att skriva nytt kontrakt med MoDo. Om någon oroar sig över det.

– Det är något för min agent och Henrik att ta hand om, men allt jag vet är att jag älskar att vara här. Vi får se vad som händer under eller efter säsongen, säger han.

Vill du stanna här?

– Absolut. Henrik och jag har en bra relation och jag tror att alla vet att jag vill vara här. Ärligt talat vet jag inte hur diskussionerna går, men jag är hoppfull om att vi hittar en lösning.

S-vikaren: Min gissning är att vare sig Woods, Big Dick, Aagaard, Bernhardt eller Näsén spelar i MoDo i nästa säsong.

Bad_Brett: va? Varför då? Då har vi ju inget Modo kvar i princip. I min värld är det ju kärnan i laget.

grimiss: han menar att modo åker ur :)

Tarasov: Haha, färgen var inte värst, men förlagan var dessutom Pyjamasblå och den urtöntiga förklaringen till Tummen upp gjorde att man tappade all framtidstro, tlils dess föreningen nyktrade till igen. att ligga tolva idag känns som ren lyx jämfört med hur det var då

S-vikaren:

En till jänkare som förblev MoD:oit i hjärtat!

Silly: Kommer fortfarande ihåg när han försvann i sarghörnet.

{7639}:bara 5 matcher på Grewe. Sjukt att sin femte avstängning denna säsong inte genererar mer

SPOODI: Kan vara dags att drogtesta Grewe. Gillar spelare som smäller på, men han är ju en feg huvudjägare och borde stängas av resten säsongen.

Costanza: det hade gynnat djurgården. Älskar att KG Stoppel gråter ut i Aftonbladet ? pajasklubb

SPOODI: O Jan-Axel fick väl livstid för att han ville diskutera en sak med domaren. Werner likaså, tappade klubben o blev avstängd i evigheter för det.

Djurgården ska alltid favoriseras, jävla kotlettfrillor allihopa

« · 2642170