Zource: Släng in MC i föratakedjan så kanske det händer grejer. Varför låter man honom gnugga i en fjärdekedja? Han har visat mer än spelare som tjänar 150 000 kronor mer än honom.
Zource: Trist med förlust men det är en riktigt bra match! spelar vi såhär som vi gjorde idag och mot Hv kommer vi ta mycket poäng i vinter. saknas bara utdelning
NuMo: Jag tror nog att den största bedrövelsen från ikväll är att vi spelar runt i det där läget. Fyfan alltså. Kändes som overtime i ett kval helt i onödan.
Sigge: Här i sista tycker jag Woods och Aagaard ser bra ut, men allt momentum raseras av sänket Jasek. Verkar som vi gått på en överhypad spelare där tyvärr. Även jag trodde att han skulle ha kvalité i sig...
Hinken måste börja kolla på någon forward. Ingen av Jasek, True eller Olofsson förtjänar istid. Dom ska vara ledande spelare och just nu är dom sämst av alla. Ja det har bara gått 5 matcher men sett lika uselt ut hela försäsongen. Jasek är väl den som skapar mest.
Tarasov: Ikväll blir det tyvärr inga mål, men har större förhoppningar på lördag när vi förhoppningsvis har Ranta och Näsén tillbaka. Faktiskt intressant att se hur betydelsefull Ranta är.
Framnäs: Vilket skämt detta är alltså. Om hela vår offensiv bygger på Ranta måste hinken ut och värva nu. All vår så kallade spets är knappt HA-klass och stjärnorna från förra säsongen har tappat geisten.
ForzaMoDo1921: Aagaard blir avblåst när han knuffas in i målgården, men när snubben står i målgården rätt länge är det ok? Känns märkligt att domarna ibland är snabba att blåsa, men inte för Frölunda.