Nucky: Grattis till en stark bortatvåa. Den här imponerar på mig, tappa 2-0 borta mot en formstark konkurrent som säkert ser er som en möjlig framtida räddningsplanka och sen vända till seger i sudden. Moral! Ja. Jag är på lite extra gott humör ikväll. Ni hade garanterat inte fått den här hyllningen om inte vi också vunnit
Nucky: Tycker att denna match visar på våra svagheter men samtidigt våra styrkor.
Svagheterna är främst att vi blir lite små och tappar skärpan när vi blir satta under press, backbesättningen känns lite tunn och vi behöver bli starkare och beslutsammare.
Styrkorna är att vi på något sätt ha medstuds och många målskyttar, ett spelsystem som gör att vi hittills alltid är med i matcherna och tävlar om poäng.
S-vikaren: Man kan välja att tolka saker på olika sätt; antingen gör man det jobbigt för sig och utgår från att de menar illa, eller så gör man inte det. Det ena leder till att du känner frekvent irritation och det andra gör inte det. :)
{9315}: Fint av dig att steelmana Åke men jag är trött på alla nonchalanta betalda hockeyåskådare. Jag länkade tidigare idag till Hockeynews där 3 av deras anställda inte accepterar inte att en nykomling kan vara skickliga.
Jag fick någon typ av psykisk reaktion. Kliar otroligt mellan pekfinger och långfinger på vänster hand. I simhuden om ni förstår. Ungefär som jag fått ett myggstick i början av myggsäsongen.
Bad_Brett: Måste ändå säga trots denna match att det är ett grymt starkt styrkebesked att fortsätta ta poäng trots att ”vi snart har sprattlat klart” som alla säger
Ja. Jag är på lite extra gott humör ikväll. Ni hade garanterat inte fått den här hyllningen om inte vi också vunnit