Bad_Brett: Skrev till Umeå kommun att jag vill betala lägre skatt då de betalar för Winpos-stolar som inte används. Sen tackade jag för att det är så många snygga damer i stan så att George kan glömma hockey för en stund.
{10015}: Det var ju TV4 som började tjata om integrations- och omfördelningspolitik? De gjorde ett extremt tydligt ställningstagande, vilket är bekymmersamt när de till stor del är skattefinansierade.
Zource: Ledsen att förstöra det för dig, men det har redan skett och kommer att fortsätta ske även hos de helt vanliga rikemansjuniorerna. De är inte så snälla och fina som ni tror.
{7426}: Widebro sa att det redan är inprisat. Däremot kommunens förslag att dra ner driftsbidraget. Även där verkar MoDo kunna möta upp med nya affärsidéer som att Sundsvallare kan komma och kolla på allt som MoDo vunnit och Lövare kan få åtnjuta varm korv och kall öl nu när deras stolar ekar tomma, så vi köper nog om vi hittar nåt som lyfter laget på slutet.
Zource: Kommer som ett brev på posten när stasimedia fick sändningsrättigheterna. Propagandan ska ske från alla håll och kanter. Betala 549 kr i månaden för propaganda, fy helvete alltså.
{10015}: Jag och även Modano tar gärna in en stor tuff back och en jobbig grävling framåt för de där 2 miljonerna vi har kvar efter Stor-Finnens arv. MoDo tittar nog mer åt Theo J, Styf och Norén.
SPOODI: Det kan nog bli 8-10 min för både Ohlsson och Hutsko. Fattar att det är drygt att höra, men nya unga importer behöver mer uppmuntran än Sebbe. Vi ska vara glada att vi har en bred trupp när det drar ihop sig nu under våren.
modomille: Tycker inte att det han tar upp är fel. Vi har det sämsta försvaret, och därför blir jag förvirrad av att höra alla rabbla om att en till forward ska in. Hade jag fått välja mellan två stora starka backar och en spetsig forward väljer jag lätt backarna.
{10015}: kändes jävligt bitter. Fattar inte ens vad poängen med hans andra punkt va? Ja alla vill vara i SHL för att stanna. Det vill Oskarshamn, Färjestad osv med
Costanza: Niederbach åter i förstafemma??? Ännu en match där Karlin pajar en tilltänkt producerande lina, Vad är det frågan om och vad är det han inte ser?
Gavelo: Hutsko har i alla fall glödande grillor, hoppas det lossnar där mot en ev. "sämre" motståndare. Tre veckor nu till att 103-åringen stänger igen fönstret. Måste vara den mest torra Silly-perioden nånsin. Skulle själv betala Tjeckerna en mille för att få loss Vansinnige Vela dessa få månader som är kvar. Ska inte grina för mycket då klubben gjort så mycket bra. Blivit lite tröttare i ögat på slutet. Det lutar åt kval och det känns drygt med tanke på den bra starten. Karlin maler som på och det är väl tryggt att alla vet vad som gäller, men SHL har lärt sig MoDo nu. De borda åka ut på Ulvön och ha Team Building snart :-)
Gavelo: tycker att det är skit samma mellan några spelare i truppen nu som inte bidrar med jättemycket. däremot tycker jag att den kedjan är obalanserad och att dom är för svaga offensivt för att väga upp för det
Bad_Brett: Man kanske resonerar att Malmö har ett trögt försvar och då kanske Niederbach får det utrymme han behöver för att inte slänga bort puckarna, annars är det bara Karlins envishet som talar.
Keriksson: Vi spelar bäst när ingen tror på oss. Vi spelar sämst när Wennerholm jinxar. Är det experter som tror att vi vinner så vinner vi. Fri tolkning 😂
{7426}: Modo favorittippade för första gången på länge av Expressen och svenska spels experter. Känns farligt idag även om 3 p är känslan. Vilka är fortfarande skadade spelare i Malmö?
{7426}: Skrivit det förut. Rödvins-Journalisterna i 08-land vet om att MoDo är störst och det mest klickade laget så de stavar fel och fular sig därefter. Jag kan media. Är det dock på MoDos egna FB-sida blir det ju ännu mer humor.
puffe: Hyfsat viktig match mot Percy i em. Snart går tåget och vi får se vad laget är gjord av för virke och vilken tjocklek på plywood de har i pannbenet..
Trams. Snarare så att vi nog skulle gynnas av det, individer från knappa förhållanden är regel beredda att offra mer för att bli bra.