{6870}: Jag har också på känn att det kan bli bra. Spelare från lägre liga med bra självförtroende. Gjort poäng hela säsongen, kan definitivt ta med sitt självförtroende och mata på.
Bad_Brett: det var dom verkligen. tycker dessvärre inte att modo är så bra som jag hade hoppats. men vi är i den delen av säsongen där det bara är poäng som räknas, det får se ut hur som helst så länge poängen trillar in
Viktig 3a!!! Skönt det ordnade sig till slut för med handen på hjärtat tycker jag Modo är riktigt dåliga ikväll... slarvigt, kluddigt och vekt i många lägen framförallt defensivt... det räckte ikväll men 2 nivåer upp om vi ska ha poängchans på lördag
Tarasov: Dickinson är ännu en match helt överlägsen de andra spelarna. Var på plats ikväll, och det är extra tydligt hur han alltid tar i lite mer än de andra. En riktig motor.
Bitterljuv vinst. Skönt med 3p, men stört att Luleå ska torska och det var inte så att vi övertygade ikväll. Förra gången rånades Lassi på nollan med 57s. Denna gång 58s.
Greenwolper: jaaaaaa! Vigge!!💪💪💪🥳🥳🥳 3 sköna andra gången irad!🥳🥳 Fyfan vad nervöst det skall bli när vi inte kan få ur den ur egen zon men Fyfan vad skönt!🥳🥳
Greenwolper: Lassi ska ha två nollar denna vecka hittills men tyvärr så kan inte Walli träffa mål och nu såg jag inte vem det var som inte bara slog ut pucken där i slutet? 🤦♂️🤦♂️🤦♂️