{10015}: jag är en smula förvånad att Lassi bara har strax över 90% och 11:a i tabellen. Han har ju varit bättre än så. Men kanske just här statistiken ljuger.
{10015}: Bra att spara på pengar också, vi flög ju i mellandagarna, Luleå bussar till Timrå också imorgon. Det kostar att flyga, bättre prioritera sydlagen.
{9315}: räknar med klar förlust men man vet aldrig med årets Modo. Kan lassi hålla nere siffrorna kan vi ta dom i tredje. Kanske dansken äntligen vaknar??! Då jävlar.
{5647}: blir nog att åka av ikväll ändå. leksand med bra form, bäst i serien sista fem. hemmaplan, har väl lekt med modo i bortåt 8 av 9 perioder (då borträknat ot senast) denna säsong? och tveksamt hur mycket det finns kvar i tanken hos modo.
men ändå fruktansvärt skönt att det egentligen inte spelar någon roll. kontraktet är säkrat. playin bara en bonus. blir det förlust är det inte hela världen menar jag
Tarasov: Man vet inte hur motiverade Leksand egentligen är. Det kan bli flera matcher de tre kommande där motståndarna är mer eller mindre omotiverade. Vissa kanske förbereder sig för slutspel och vissa känner att man inte kommer kunna förändra sin position i någon utsträckning.
Jag hoppasatt vi kan vara påslagna från första nedsläpp.