NuMo: Problemet är får vi till defensiven så har vi 0 offensiv och samma åt andra hållet. Vi måste förstärka framåt med en riktigt bra center haha härligt Bernhardt 👍😁
Gavelo: Kedja Niederbach(er) är bästa kedjan ikväll. Trodde Jasek var bänkad. Woods står bara i vägen och fjärdekedjan måste jobba arslet av sig i egen zon. True, Ranta och LP är rätt bleka också.
Hade det varit en normal match och vi legat normalt till i serien. Hade jag varit super nöjd med poäng, men i det läge vi befinner oss i är det bara 3 poäng som gäller om man ska ha den minsta lilla chansen att kunna komma ikapp uppåt. För dom lagen kommer ej rasa ihop.
Bad_Brett: Jag har egentligen aldrig gillat Woods, han kan göra mål men i övrigt är det en ytterst begränsad spelare. För att Woods skall leverera så behöver han en center som drar på sig uppmärksamheten och levererar passningar som han kan knäppa dit men när Woods själv skall bidra att sätta upp spelet så funkar ingeting. Benson känns som en rimlig ersättare.
Gavelo: I skuggan av Jasek är nog Woods säsongens besvikelsen. En spelare jag hade hoppats skulle kunna producera 40+ poäng, men är knappt SHL-mässig i dagsläget.