Jåkkinen: med det resonemanget skulle vi inte ens försökt med den här.säsongen. Nog fan tror jag det fanns backar tex av högre kvalitet. Däremot har vi inte råd med sådana så vi kanske borde ha stannat i allsvenskan.
Det enda man hör är ju att pengarna är slut. Skitsamma. Jag är bara bitter över hur jävla usla vi varit senaste 15 matcherna
grimiss: Tycker de som bidrar med bra energi ikväll (rakt igenom) är Näsén, Rubins, Oregan och Vigneault. Resten av laget blir tyvärr väldigt små och går inte in för det. Svårt när såpass få har rätt inställning i slutet av matchen. Mission impossible då.
Vi måste få in mer energi i tankarna på något sätt. Vi orkar ju just nu inte ens spela klokt. Vi hade bättre ork när vi spelade anfallshockey som tokar.
Silly: Tycker vi gör det vi kan den här matchen, bra arbetsinsats. Man kämpar på och har bra lägen men tyvärr räcker vi inte till, hade nog behövt ett tidigt mål. Hoppas man ändå kan fortsätta så här. Bör lossna för O Regan snart
Detta förvirrar mig också; timeout med 1 min kvar. Hela tredjeperioden har varit läge för timeout - men man väntar tills nu med att faktiskt försöka väcka laget..
Endast då spelarna vaknar för match.
Fan nästa hemma mot malmö är kl 15:15 också.