Handbollsresultatet var 31-33 till Tumba mot Redbergslid. Tumbas första vinst på bortaplan och Redbergslids första förlust på hemmaplan. Med sådana avancerade gissningar lever man länge men få gånger.
Ja, men lever du genom att du får in pengar på dina proffsiga tips nuförtiden, eller lever du trots att du inte får in pengar längre? Det finns en skillnad.
Handboll, minsann... Kommer aldrig att glömma när en av mina vänner råkade tippa på en handbollsmatch i stället för en hockeymatch. Hade resultatet gått in hade han garanterat blivit rätt rik.
Thanks, har kollat lite på de gamla VM-resultaten också. En del länder är ganska jämna som det ser ut. men men..... som Brynäs-Tommy brukar säga: -Det löser sig.
Inte färdiga tips men....www.eurohockey.net har en hel del artiklar om de flesta av länderna, deras ligor - och just nu även artiklar om OS-lagen. Klicka på "countries" och önskat land på kartan. Annars...ingen aning.
Jag tror så här: Östersund ligger öster om något, annars skulle det inte heta Östersund. VAD det ligger öster om vet jag dock inte. (Jag klarar aldrig de blå frågorna i TP... ;))
Är dte nån som vet nåt bra ställe med ev. tips till OS-hockeyn? Jag har ingen aning omvilka lag av Slovakien-Österrike-Lettland-Tyskland som kan vinna gruppen. Inte heller har jag nån aning om Schweiz - Vitryssland - Ukraina - Frankrike i den andra. Jag vet att Slovakien vann med 4-1 mot Schweiz. Bra hjälp? NOT!
Jag vet inte. Kanske för att man kommer till Finland åt det ena hållet och...Östersund åt det andra. Östersund kunde vara något, spelas ju cup där under OS...
Ang. skor och bredband så har jag skor ute och bredbandet kommer jag att ha inne. Frisco har förstås bredband ute, eftersom han har sina bredband på skorna. Han har iofs bredband inne också, men då har det inte så mkt med skor att göra. Förutom när han har sina skor inne, vilket han lär ha när han inte är ute. Kanske inte på fötterna, men väl i hallen i sitt rum.
*MODOit i västra eller södra Sverige? *Intresserad av att se MODO möta FBK och VF i Mars? (Några skribenter i denna bok kan också komma att bli synliga...)
Eftersom jag är inflyttad så räknas jag inte in i kategorin Härnösandare. HA!