1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481930 inlägg · 4079 ämnen

MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta

« · 2643723 · » Till forumet


Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Costanza: Rundblads tid är nu. Väldigt bekväm med honom som kapten faktiskt. Lätt erfaren jämfört med snorungarna som ingår i backbesättningen. Vill se Rubins o Brickley börja använda kroppen lite rejälare, och Brickley får gärna sluta spela i ultra-rapid. Over and out!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
mr_brasco: Som någon skrev. Nu är strecket här. Kan vara bra att slå i betonggolvet och sen bara köra. Laget borde ha haft ett snack om att lätta på handbromsen och tävla.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
jonsson: Godnatt! Två viktiga p.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
jonsson: Jag är också nöjd med 2 p, men framförallt hur det gick till. En av de tuffaste bortamatcherna i ligan… vi vinner för att spelarna krigar… inte sett vår lagkapten så påslagen nån match tidigare.

Tycker OP intåg har fört med sig nått bra, känns som han får med sig de andra stora tunga spelarna som var mycket rejälare i närkamperna.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K: Det är vi. Samma humor. Fy fan, jag är helt slut! HAHA!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Helnöjd med 2 p

Godnatt modoiter
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Costanza: Jag har också sett om den flera gånger. Så oerhört mitt i prick. Vi är lika sjuka bägge två Mr Vandelay.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K: Fan, du dödar mig med den där. Kan inte sluta titta. Skrattar så att jag faller ur stolen och spiller ut groggen!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Marrdin: Lovar att aldrig spela låtar härinne(förutom när vi gjort nåt liknande som i våras), men eftersom du gillar Kungen. Håll till godo(ej för minderåriga)

www.youtube.com/watch?v=yXbWf0YT0ZI
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
SPOODI: Men vi gör en jävligt bra match ändå. Svårt att se Skellefteå ha flest minuter...När Greve spelar ju i allsvenskan
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: jag spelade på modo, men domarjävlarna sabbade för mig, första utv innan 3 mot 5 va ju de mesigaste jag sett, men däremot får pudas ge en rak höger på aagard som tredjeman. Sorgligt. Pengar klarar jag mig utan, men fan va tur det blev extrapoäng till vårt hjärtelag. Annars hade jag skrivit till kungen i protest.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
MoDo har tagit näst minst utvisningsminuter denna säsong på 189minuter. Vilka har tagit flest kanske ni undrar, jo Skellefteå på 433PIM. Ett skämt att vi inte får med oss något men 3 utvisningar emot oss
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K: Hahahaha! Borde hamna på VK.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: Alla MoDoiter behövde denna vinst då vi gled söderut i tabellen som sagt. Och till Timrå ett tack. Verkar vara bra grabbar i truppen och man fattar ju vad svårt det är som nya i ligan att plocka poäng. Hoppas de hittat nåt nu och kan fortsätta..
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K: Sedan gillar jag videon som släpptes på ett Löven-fan som känner sig lurad.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Man United tappade en tydlig ledning till 3-3 i femte övertidsminuten. Sedan avgjorde man med 3-4 i sjunde övertidsminuten. Jag gillar egentligen inte fotboll, men finns det någonting så ovisst och spännande som sport??? Va fan spm helst kan hända, Det är inte Mr Bond som alltid spöar skurkarna till slut (vore inte Trump den ultimate bond-skurken som försöker förstöra USA)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
NuMo: Med Ranta känns det som att vi ändå ersatt Oscar Nordin lite, men är
Granström topp 3, känns det ändå lite osäkert. Skulle vilja se en målvakt sätta en straff nån gång
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K:
Skönt att ha en vuxen coach som inte står bölar efter matchen och gnäller på domarna.

Trots att det fanns ankedning!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
J F K: atoma är den bästa melodeath skivan nånsin i den modernare eran! Enda cdskiva jag äger haha
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
NuMo: Låter strålande! 👍
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: risken är ju att man vaknar till en hyllingskrönika från wennerholm
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: Samma här, denna seger kan man typ tatuera in på halsen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: minns fan inte, tror det dessutom bara står japanska tecken på flaskan. Man skulle gjort lite research. Den kanske är värd pissmkt pengar? Dessutom kommit i min ägo via Modo (Modo/holmen - inte hockeylaget). Representationsgåva på 90 talet.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Zource: Det går ju kanske genom att bara koncentrera sig på att MoDo egentligen vann alla matcher, på ett sätt som egentligen ingen annan kunde föreställa sig, men att de på grund av domarna och Statsministern, blev bortdömda, på ett sätt som ingen annan någonsin sett. Sen kör vi det narrativet i tio år utan avbrott och även när det är avbrott.

Vi kan ju ge oss med att vi egentligen inte vann varenda match med 10-0 så att det verkar rimligt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Costanza: Nån mer som har svårt att sova, vi gav ett svar till många tungtalande ikväll. Känns ganska bra för stunden
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: Själv såg jag the Architects live igår. Dark Tranquility känns lite mesiga i sammanhanget, även om jag gillar Atoma.
Såg dem live i Borgholm under Borgholm brinner för övrigt
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Majbrasan: Grab Färjestad by the pussy!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Zource: Haha du påminner om mig själv för ett gäng år sedan. Vette fan vad som hänt med mitt hat om det är spriten eller..
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Bad_Brett: Wikegård sitter ju bara och skakar på huvudet. Får man den där med 3 minuter kvar verkar han tycka, serverades domarna träsprit i paus???
Vigenaults kan aldrig snackas bort, men Bernhardts hävdar jag fortfarande är ett grovt tjänstefel. Hela Wikegårds kroppsspråk säger samma sak.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Oj den lät fan intressant du, vad heter den?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Jorå, ber om ursäkt! Blev bara så paff!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Smurfen: Kollade highlights på SHL.se och det var kul att se firandet efter Niederbach straff. Kan de vända upp igen som under hösten, slappna av i skalle & axlarna och lira med fart så kan vi fixa detta.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: haha ron zacapa! 23. Mellandyra varianten. Kap från taxfree!!! Har dock en japansk rom i nån sorts keramikurna från ca 1990 men den väntar jag med att korka upp till Foppa gör comeback.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: Ikväll är du värd att spela en låt du gillar puffen. Själv drar jag på lite Dark Tranquillity i lurarna. Det är inte många som uppskattar min musiksmak så jag kör den i lurarna.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Zource: "Let's build a YUUUUUGE wall in front of Lehtinen, okay"
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Zource: MoDo's tränare kan inte sitta i fängelse. Fattar du hur svårcoachat det blir därifrån?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Jag vill se Donald Trump som tränare i Modo.

”Make Modo Great Again”
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Smurfen: Man ska ju inte spela musik här, enligt många, men bara denna då. Poängen kom så oväntat, och efter en lag-insats, man inte förutsett, förlåt..

bara oväntad glad

www.youtube.com/watch?v=jdKByaSIDJQ
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gavelo: Den är given min vän trots att vi tycker väldigt olika i mycket.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
puffe: Att få en segerkänsla i kroppen IGEN skojar man inte bort precis !!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Bad_Brett: Håller med, så spelar musik på annat håll, Tycker det är super att vi tog 2 poäng mer än Hv idag
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: Det lustiga är att Wikegård tyckte den var obegriplig trots att han inte fick se förspelet.

Säger en del...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: Fin rom det.
Kan rekommendera Diplomaticó Ambassador
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Gäsp: Zacapa är grym! Den är som en efterrätt i ett glas.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Sigge: Du menar att domarn satt spiken i kistan på Bernhardz icke utv?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Vad vart det för rom? Själv är jag förtjust i Ron Zacapa.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Sigge: Sam är bättre på isen än du är på att analysera
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Synd bara att Vigge satte spikan i kistan när han åkte ut där i slutet. Utan boxplay hade vi tagit 3 poäng alla dar i veckan
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
grimiss: Moral-snacket kanske gav lite extra tändvätska för honom? Vi vet ju att han gillar MoDo :)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Bad_Brett: Ja, att vi växte ihop till ett LAG igen. Karlin kanske inte är helt dum i huvet, vi kanske inte ska sparka varenda jävel, mycket att fundera på för de icke-troende inför morgondagens Kyndelsmässodag.

Kul att MoDo återuppstod dock
Kommentera

« · 2643723 · »