JonteD: Yep, de gjorde du. Men du valde fortfarande i MoDo’s bok, aktivt att välja ordvalet ”Sixfinger idiot” - Vilket var exakt det jag pratade med dig sist om.
Om du mår psykiskt bättre av att skriva om incest så har jag här din fredagskväll räddad med en fin liten melodi. Håll i hatten.
{7426}: Borde finnas en majoritet, även på ståplats, som hatar att vissa drägg bara vill förstöra. Kan inte riktiga supportrar som är där för att se match, bara slänga ut skiten?
Fy fan att behöva missa delar av match för att några drama-queens får fortsätta vara i fokus
dempa: Kollar inte på matchen men verkar som det. Vet inte varför Södertälje väljer att göra annorlunda än alla andra när det kommer till pyro. Helt hjärndött.
{7426}: är det för att värva fotbollsfans från järnkaminerna som djurgården nu för tiden börjat flörta med det ljusblå/mörkblå som man har som färger i fotbollen?
dempa: Får ont i huvudet av den blåfärgen dom kör med idag. Sjukligt störande. Ja, jag vet inte. Låga odds på att de inte är inbitna hardcore-hockeyfans som bränner av bengalerna.
”Sixfinger idiot” om du ändå ska försöka provocera så försök gärna komma med något nytt.