1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

479856 inlägg · 4078 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

1516846 · » Till forumet


Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Dream Team: Ja det stävjades bättre i alla böcker då. Nu får man så infernaliskt med kritik om/när man modererar.

"Men dom får ju skriva det och det i den boken men jag får inte svara på samma sätt, buhu buhu"

Sen tar valparna åt sig så fort nån skriver nåt dumt om deras lag och måste hugga, klösa och bita tillbaka omedelbart. Det spelar ingen som helst roll hur roligt, underfundigt och sarkastiskt det var.


Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
renen:Det tror egentligen inte jag heller men de använder supporterklubben som en ursäkt för att få hålla på! Dags att sanera!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Salle: Jag kan inte annat än att hålla med, tyvärr. Snorvalparna fanns här även då, men skillnaden då mot nu var att de ofta dök upp som från ingenstans under hösten, simmade runt lite i stimmet av för det mesta rätt så seriösa diskussioner och kommentarer och märkte väl kanske att det inte gav så mycket då utbytet av inlägg på tramsnivå gärna uteblev helt. Om inte annat så stävjades detta mycket hårdare än vad det gör idag. 
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
bj21: lj har nog inget med stenkastningen att göra, detta är ett gång wannabehulliganer som tror dom är häftiga, fan vad dom skulle skita i byxorna om dom skulle möta typ storstadslagens dp kallade fans.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Bragd-Birger: Förra säsongen var det samma skit här på HS som nu.

Jag pratar nästan om förra årtusendet när vi pratar förr.
Men då var väl knappt alla snorvalpar som härjar runt härinne idag födda. Och dom som var det verkar nästan  tyvärr vara kvar i kiss- och bajs-åldern.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
NuMo: Ursäkten godtas. ;-)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
NuMo:"Skit i det. Nu får vi hoppas att vårat spel blir bättre i fortsättningen, annars har vi inte i ES att göra. Precis som Timrå." Den borde gå att ge mer än ett plus!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Salle: Med 'bättre förr', menas det då sviten av segrar mot Timrå med tillhörande modobelägring av timråboken? Nu säger jag absolut inte att du hört till de skadeglatt spammandes skara, men...jistanes, så mycken dynga man fick scrolla sig igenom förra säsongen. Svinhugg går tyvärr igen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Hälge: Jag gillar ditt inlägg. Det var fan vad jag gick för fort fram där. Ursäkta.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
bj21: Hade nog mest varit synd om honom då ifall han var ensam.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Salle:Du får ett plus även om jag bara läste det som skrevs på den tiden!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Orkar inte läsa alla inlägg men stämmer det att modosupportrar har kastat sten på timrås buss? Tragiskt i så fall. Tror ingen av stenkastarna sitter här inne och skriver men det spelar ingen roll. Jag lämnar LJ nu, vill inte ha med dem att göra längre. Såg en kille från Timrås klack som lyckades passera några vakter efter slutsignalen på jakt efter modoklacken. Om, jag säger om vakterna låtit honom rusa vad hade hänt då?

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Salle:

Minns det gamla modoforumet, hårt men ofta också hjärtligt även om man både tog och gav en högerkrok ibland.

Nivån på många inlägg var dessutom väldigt hög och det fanns oftast något läsvärt.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

NuMo: Vad är det som är fel nu då ? Han tar bort hynd- inlägg här och inavels-inlägg hos oss.

Bra att någon gör något. Kanske.

Kommentera


Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
73Sjöbba: Nä NuMo är inget skämt.

Men han har helt j-a rätt i att HS är ett. Och det börjar luktar skämt dessutom.

Det är mest plumpa påhopp och undertoner om vart annat. Ifrån alla håll.

Minns när man längtade hem till HS efter en match för att få se kommentarer, "expertutlåtanden" från såna som sett repriser mm.

Samt fullständigt frossa i småpikar och sköna kommentarer från skribenter som visste hur man bäst skulle skriva för att det skulle göra mest ont samtidigt som man skrattade åt det onda och gav igen med samma mynt.

Det var bättre förr. Så inåt H-E bättre dessutom.




Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Per HApps: Hahaha! Bra Initiativ.

Nu börjar vi närma oss. TIKarna mot självständighet på HS. Inte en dag för tidigt.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
73Sjöbba: Har du inget annat sätt att fira era 2 poäng på?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Per HApps: fuck off.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Alla "hyndinlägg " & "inavelsinlägg" kommer att raderas från och med NYSS, måste jag ta bort ett enda till så stänger jag av skribenten över helgen.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
73Sjöbba: Ja det är ettt märkligt fenomen att man stannar kvar.. Men aktiv är jag väldigt sällan numera. <det har i alla fall inte med tikarna att göra att jag är kvar.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
NuMo:Vad gör du här då? Är du ett skämt?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
73Sjöbba: Ingen räknar med att en tik inte skulle rättfärdiga sig själv, oavset vilken gb på hs han befinner sig i.  Det är ju själva grejen. HS är ett skämt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Monno: Jag tror att de kastade sten på  sig själv.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Patrik Källstr:Ni kör med hyndor och vi med inavel. Lev med det. Anledningen att vi är här och häcklar nu beror på att ni är rätt duktiga på det själva. Är man självgod och nedvärderande så får man äta upp det vid sådana här tillfällen. 
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Inte för att jag är någon Hedman fan direkt men han verkar ha gjort större intryck än vår käre Muller ikväll i varje fall. En jättepropp och ett av målen i vinsten mot Skellefteå.

Hur kan en så stor kille som Muller vara så kass fysiskt?

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Jack Daniels: Helt seriöst, vad har nån här inne med idioterna som kastade sten sten göra? Då jag antar att ingen här är föräldrar till dessa idioter så ser jag inte hur någon här har ansvarar för deras uppfostran?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Patrik Källstr: tar jag avstånd ifrån BESTÄMT!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Blizzard: Kämpa på. Här är det ju fritt fram nuförtiden. 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
willysson: Fråga dina polare som hela kvällen skrivit inavelsskämt om Modo
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Patrik Källstr: fattar du själv vad du skriver??

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Jack Daniels: Vi har alltid haft bra kultur, vet du vad de betyder?

Nä såklart jag inte vet vad vissa (1%) snorungar gör för rackartyg men det är heller inga riktiga supportrar .

Sluta häckla mig och oss här då VI sköter oss och vill inte läsa Vad du tycker om sånna som ingen vill kännas vid!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
willysson: Precis. Därför tycker jag du ska sitta ner och låta syrran sköta jobbet, resultatet kommer om 9 månader.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
NuMo:naaaaaw, grina lite fjolla
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Salle: Jo, men tyvär svärtar de ner för alla er. precis som för AIK Bajen eller feyenoord. hoppas det kommer ett avståndstagande från ledningen annars är ni ute på hal is.

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Blizzard: Men det där var väl ovanligt dumt gjort. IQ Hynda, typ.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Berka: Bra supportrar? Vet du vad Modos supportrar håller på med nuförtiden? Blundar du med enögat?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Patrik Källstr: Är du dum i huvve det var 7 raka modovinster! ursäkta ordvalet men jag har nageltrång

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Alla: Droppa snacket om de patetiska supportrarna som beter sig som svin är ni hygglo. 
Vi härinne inte nån av dom och kommer aldrig att bli hoppas jag.

Det är bara att hoppas att dom pekas ut och få stå till svars på samma sätt som idioten som tände bengalen i Eon förra säsongen.

 




Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Detta måste varit rena nyår för Timrå fansen. Vet inte hur många raka Modosegrar det var innan idag. 5-6?
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Berka: Ni har stora problem med supportrarna. Först i Skellefteå o nu ikväll. Du fattar att det slår tillbaka på er som förening.
Heja Modo.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Berka: Lugna er. Timrå vinner var sjätte match mot oss i övertid.

 Kanske var sjätte match öht. 

Skit i det. Nu får vi hoppas att vårat spel blir bättre i fortsättningen, annars har vi inte i ES att göra. Precis som Timrå.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
willysson: Jo vi har bra supportrar och har alltid haft, Martin gjorde 1 misstag!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Jack Daniels: Du är tamefan inte sann, så alla som håller på Modo är min gelikar???!
Du skulle behöva en undersökning, jag känner dom inte, jag vill inte känna dom och vi kommer aldrig ha något gemensamt mer än klubbmärket.
Så sluta kasta skit på oss, ge det till dom som förtjänar de
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Berka: Forza Martin Palm, ni har bra Supporterkultur, inget att klaga på...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Dream Team: Ta det med dom då, ingen här kastar sten!!!!!
Varför ska vi behöva stå till svars för vad några snorungar håller på med??!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Berka: Men lägg ner det är dina gelikar!
Roligt att du verkar stolt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Dream Team: Tror dock ingen av de som kastade sten sitter här inne just nu. Därav oartig kritik mot helt ovetandes människor!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Jack Daniels: Din dumma...., det får du väl ta med dom då!
Detta är ett hockeysnack forum där alla uppför sig så sluta skriv elaka och kränkande saker här, vi har inte gjort dig eller er nått!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15
Berka: Så vi kränker er? Men snälla nån. Varför inläggen haglar för tillfället är knappast för att vi vann matchen. Det är väl efterspelet som känns riktigt ovärdigt supportrar rent generellt. Jag skulle ha skämts riktigt mycket om det var mitt lags supportrar som betett sig på det här viset!
Kommentera

1516846 · »