{8384}: boivin klantar sig men sikken tur att wernblom klanta sig med då^^ oj gör han det med vilje eller?^^ nu hänger jag ej med. Wernblom måste ha gjort något mer
Men varför skall de avbryta matchen för att diskutera med spelare? Blod på plan eller?
Gavelo: Jo, de har seriens statistiskt bästa PP, så man får nog köpa att de skapar en del chanser. Det gäller som du skriver att hålla sig borta från utvisningsbåset.
{5647}: Ja jag menade att detta BP inte blev så bra, känns som att snacket mellan Ytterell och Mikkelsson inte heller blev så lyckat. Men Mora är vassa i PP!
Nu är det bara att jobba vidare på detta och inte ta massa utvisningar för att man står och vevar med klubban, spela på kropp och håll rätt sida, sen kontrar vi sönder dom!
Gavelo: Men, vi har ju petat hela säsongen. Det är sjukt vad dåliga vi är på att spela på kropp. Särskilt korkat blir det när vi överbelastar och två spelare åker fram och petar istället för att låta första killen ta kroppen på motståndaren och den andra ta pucken.
Gavelo: Boxplay är bra generellt, men det där var inte i uppställt spel. Tyvärr är det svårt för sådana som Sylwander och Jellvert att inte ramla ned i knä på målvakten hela tiden när man spelat så knappt tre år.
Heyerdal: Adam är katastrof han orkar inte kolla upp saker som att Rockwood inte är center i kedjan något man om inte annat borde kunna se endera på den inlämnade laguppställningen alternativt kan man kolla på matchen som man kommenterar. Trist då Adam har sidor jag gillar särskilt när han intervjuar men han slarvar oerhört när det gäller att kolla upp saker.