Robin Ztorken L: Onej...... jag tycker du sviker Modo med den typen av uttalanden. Blir alltid förlust när du är på detta humör. Iofs skrev du inte överkörning. Eventuella undantag idag då.
Gavelo: Formuleringen från MoDos håll var igår att han ”åter är i träning och mycket snart redo för match”. Ska man vara optimistisk så tänker jag att de helt enkelt inte vill stressa honom i spel för tidigt.
Smurfen: Ett inte helt otänkbart scenario samtidigt meddelar Glader att ryssen försvunnit från jorden yta och går ej att nå. Ingen vet var han är och gjort sig okontaktbar, fattas bara det, då måste jag få tillgång till Sven Tutas pillerburkar
KB: ” Theodor Niederbach ska hem till Frölunda – och tillbaka till Modo Hockey igen. Lägg därtill att Frank Corrado är spelklar, Valentin Zykov är på ingång, Tex Williamsson ansluter endera dagen och Tobias Viklunds säsong är över”
Costanza: Jag ställer mig något fundersam över att man använder Styf och Öman i samma backpar, Modos 2 största säkerhetsrisker bakåt tillsammans, kan bli roligt för Mora!
Varför länkar inte modohockey.se vidare till modochannel? Det här uppsnacket som är inför varje hemmamatch är gratis, ändå har man inte en aning om att det sker pga. noll information på hemsidan? Vill de inte ha några tittare eller?
När de nu anstränger sig med att producera det till varje hemmamatch, så är det väl en liten sak att påa programmet?
Så här stod det 13.30 igår på MoDos hemsida. Läget i truppen?
– Theodor Niederbach spelar med Frölunda och det innebär att William Strömgren kommer in i matchtruppen. I övrigt ser det ut att bli samma manskap som senast. Frank Corrado är åter i träning och är mycket snart redo för match.
Kunglouie: Missförstå mig rätt, länk till modochannel finns längst upp på hemsidan. MEN att de har en inför match sändning, helt gratis, varje hemmamatch. Den infon framgår inte någonstans, det bör de länka till i inför match artikeln åtminstonde.
Saleva: Riktigt dåligt spel just nu, tyvärr bjuder Modo in till detta spel när man åter slår bort på tok för mycket puckar i försök att anfalla när hela laget är utspritt.