Mats Edström: Lugn, det kommer en Spanien-match ikväll som man antingen behöver dränka eller vara lyrisk över. Blir en Tullamore till kaffet efter straffen i alla fall.
Hawerchuk: Tyckte väl att dom sa det på webradion men swehockey skrev Svarten så...What a f***, I rest my case...*går med bestämda steg mot spritskåpet*
Hawerchuk: NP låter bättre än vad de brukar göra i SkyCom, men väggen av akustikplattor bakom scims rygg på 420 gör nog sitt till också. Hepp, nu svarar vi med lite klapp-klapp-klapp-ramsor i alla fall.
Japp, det vibrerar av förväntningar i luften. Det är Lördagsmatch, Antos och Werner kommer hem. Det är Utsålt sen länge - 7.600. Samt att det, enligt de senaste uppdateringarna, kommer 6 bussar från Schtaan. Det känns lite som slutspel faktiskt. Min normala vilopuls ligger strax under 60. Nu ligger det strax över 70, trots att jag sitter ned.
Salle: Själv ska jag bege mig iväg och äta lite tårta innan det är dags att se matchen mot Skellefteå... som vi säkert kommer att förlora... ja matchen inte tårtan
Frisco: Dagen till ära måste jag bara kasta in ett citat ur Teratologens magnifika epos "Äldreomsorgen i Övre Kågedalen":
"De största som hänt i Skellefte va när AIF vann hockeybockeyguld sjuttiåtta... Hårde Hardy, Tok-Rolle, Görel Lindblom, Hanna Palmu, Pekka Rampa... De lev man på än... Skitmyten om hur dom smällde på... smällde av... svällde upp... (...) Skellefte har kläckt två världskassa bollbegåvningar... Jocko Nyström å Erika Norberg... de ä väl nåt å vara stolt över... de int alla som fått se ballan dingla på Wilander å Malsteen..."
knaskamilla: Där ser man. Själv siktar jag på att vara ute vid Arenan på udden klockan 14.15. De andra som ska värma upp med biljard kommer nog att bege sig söderut en timme tidigare.