1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482570 inlägg · 4079 ämnen

MoDo - Södertälje 2021-11-24

« · 2257848 Till forumet


Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
ÖstergötLand26: Vem är Therese?
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Tur att ni har Tex i målet annars hade matchen varit över...
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
S-vikaren: Ja, man kan ju undra varför de väljer en onsdag i november för detta, tycker att man kunde valt en helg match mot ett lag som drar lite mer folk. Det hade ju varit roligare för Therese om det varit lite mer drag på läktaren.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
modomille: vad åker han för där? Ser ut som ren tackling
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
DrCox: Pajas utvisning, aldrig i helvete att domaren ska blåsa för det där.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
jonsson: Ikväll blir det förlust, det känns i bäckenbenet
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
jonsson: Den såg inte otagbar ut
Kommentera


Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Modo-Målet: Tråkigt för Therese
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Det ser ruggigt glest ut med åskådare idag. Tråkigt när vi går så pass bra på hemmaplan ändå.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
puffe: Tror dock det ingår i arbetsbeskrivningen om jag ska vara lite tråkig. ;-)

Ser man NHL är det exakt lika, kommentatorn drar nån ramsa om hur reprisen på ribbskottet är sponsrat av Pizzakedja 45, spring och köp deras pizzor i pausen. Direkt efter pratar experten om hur han som sköt ribbskottet gjorde en perfekt liten fint innan.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Tarasov: Kung Harald!!

Underbart när Cmore gör reklam för nån jäkla golfturnering mitt under match och kommentatorn tvingas prata om det. Harald brukar blixtsnabbt hitta nånting från aktuell match att diskutera istället. Hedersman
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
snowden: träffade Söderström idag och gav beröm, sa till Harald att är man Modoit behöver han inte få beröm eftersom han är chef så länge han lever!
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Sir: Modo är studiomatch, igen. Känns som Modo har flest av alla lag.
Minns när vi spelade i shl. Då var det inte mycket av den varan.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Sir: Folk borta och vi kan nog inte gå lika hårt på folk idag som i fredags. Jag hoppas i alla fall att vi kan spela juniorerna mer och att det blir framgångsrikt.

För övrigt är det sällan, riktigt sällan, jag lyssnar på poddar, men den här lyssnade jag på med ett halvt öra. Det är från SSK-håll, men en MoDo-it är med på ett hörn.
Kommentera

Sv: MoDo - Södertälje 2021-11-24
Saleva: Osäkert kring EJK och Ohlsson samt Sylwander fortsatt borta.
Vad jag ändå tänker är att övriga truppen borde stärkts sedan Bik senast.
Att göra den insatsen och gå vinnande med flera gubbar borta bidrar till en bra mentalitet.
Kan vi bara fortsätta hålla ned siffrorna bakåt i våra sämre stunder så lär de här gå bra!
Kommentera


MoDo - Södertälje 2021-11-24
Matchdags igen då!🥳 hur kommer vi ta oss an säsongens första möte med ssk? Goo Modo!
Kommentera

« · 2257848