1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480191 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Timrå 4/3

« · 1876756 · » Till forumet


Sv: Modo - Timrå 4/3
Rytter: Ztorken var registrerad som Löven-supporter i början av sin troll-karriär. Grabben är inget annat än en Löven-supporter.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo:
Alltid bror;)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
WarEvryPractice: OCH NÄR ÄR DET EN FÖRDEL ATT HA ALLT I EGNA HÄNDER OM MAN ÄR MODOIT?!

;)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Tarasov: AIK sköt i ribban. PP för AIK nu. Viktigt hästen torskar. Då har vi ju allt i egna händer.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Robin Ztorken L:

Du är nog den enda som kallar dig modosupporter som faktiskt verkligen hoppas att vi missar topp-8 och inte får mer intäkter i form av några till hemmamatcher. Helt ärligt förstår jag inte hur du tänker, även om spelet är skit är det alla dagar i veckan värt det.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
dempa:
Förhoppningsvis kan AIK börja med att ta en 3:a...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Robin Ztorken L:
Ok lowbudget är highbudget kontra andra allsvenska lag så inga ursäkter där. Frågan är om han varit i Norge/div 1 och Danmark för att kolla på spelare.....
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo:

Är väl ingen som skyller på domarna, och säger att vi förlorade pga dessa. Däremot är deras bedömning en del av spelet precis som en misslyckad pass eller en snygg dragning osv, så varför får man inte kommentera detta? Handlar inte om att skylla förluster på dessa, utan faktiskt belysa att vill man ha bättre spel i HA är det nog dags att utbilda domarna och skaffa fyrdomarsystem redan till nästa säsong. Detta vore en vettig investering av pengarna man får från nya tv-avtalet. Detta borde förbundet gå in och styra upp istället för att dessa ska gå till att öka på lönerna i SHL.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
”Ja vet inte varför vi agerar såhär” det är jag som är ansvarig... (säcken efter matchen)

Ja kan du inte få laget att TAGGA till inför ett superviktigt derby mot absolut värsta konkurrenten så ska man fan kliva bort från sitt uppdrag!

Pinsamt
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Domsjö: Förhoppningsvis återstår det bara en match denna urusla säsong.
Vi har torskat mest av alla lag i hela ligan, ingen fjäder i hatten direkt.

Hoppas verkligen att detta var säsongens sista, man mår ju bara dåligt över o se skiten.
Timrå har sex spelare borta idag och inget att spela för, då hittar vi ändå en väg att förlora.
Det är faan i mig en bedrift i sig
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Olle: filmning på highstick hm.. nu förstår jag hur du tänker, det var ansiktet som sökte klubban.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
dempa: Hålla tummarna att Solna kan vinna en match..
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K: jaha, vad ska vi göra nu då?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Tycker domarna var kass i vanlig ordning men modo kassarr. Ger bort alla målen även om första var felaktigt. Såg ju mer ut som timrå jaga stort underläge i tredje. Lam modo var. Hoppas de missar slutspel för där har de inget att göra

Edit syndes ju redan i början att modo var ett nervrak även om de hade bra perioder. Fan va pengar man lägger på att se skiten
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K: Går inte att skylla på domaren, Modo spelar ett sådant fruktansvärt uselt försvarspel, bjuder på 3 mål idag. Sen sätter man inte lägena framåt.
Särkijärvi måste avgå, han är ett skämt och skämmer ut föreningen med så dåliga resultat, pinsam spelidé och han har lyckats att försumma ett lag med så mycket talang till ett lag som inte klarar minsta press.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo: Måste hålla med. Svart-vitt-rött vann idag.

Det horribla målet var verkligen inte vad vi behövde då.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Tarasov: Nja inte mer än att det blir lowbudget nästa säsong om vi inte får tillgång till fonden, samt att Molin är borta så klart
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
hk: Ja tkr att det är smått komiskt att man torskar varenda derby. Men så är det när kvaliteten är bristande.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Särkijärvi, vilket jävla skämt till tränare!!

Packa din väska och försvinn!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
hk: Enström borde givetvis åkt ut, men domaren kände väl att han redan hjälpt dem för mycket och släppt för många grejor. Som Haukeland när han blockerar och ska åka ut alla dagar i veckan.

Öhman tar teket. Skojar de?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Domsjö: Snacka om choke i slutet..
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo: Wahlgren kroppsfinta bort sig själv alltid ngt....
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Olle: filmning vid high stick. Den tar ju i ansiktet. Hur som helst väldigt avgörande när domarna ger bort ett solklart felaktigt mål.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Monno: samtidigt slapp ni utvisning för tackling i rygg på Johnsson och sedan fick ni med er filmningen på highstick så inte är det väl så att bara ni haft otur med domaren? Däremot talar dom situationerna mfl. att domarna är rätt dåliga men det vet vi ju sen gammalt i den här serien.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K: Nu ska vi se om feg särkijärvi vågar toppa laget...

Att coachen INTE har begripet att Modo inte ska spela efter sargen i anfallzonen är beklämmande, modospelarna är fullständigt chanslösa i närkamperna, man måste söka andra vägar
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Monno: och spelsinne på linjedomarna. Timråkillen hade lätt hunnit pucken, men väntar med att åka och sedan åker långsamt.

Där fick de dock rätt på avsiktlig offside. Alltid något.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Monno:

Haha ja dom är en mindre än i SHL, men man ser dom hela tiden när dom är i vägen är nästan som att det skulle vara 6 pers istället för en. Men att dom har dålig spelförståelse har vi redan fattat.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Kommer få hjärnblödning på att domarna är i vägen hela förbannad tiden i den här serien...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Domsjö: Finns ju ingen chans att vinna täta matcher när man inte sätter sina lägen, sen är Timrås spelare såå mycket starkare fysiskt, helt galet vad enkelt man tar bort modos spelare i egen zon.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Robin Ztorken L:
Sa han nåt särskilt?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Webmaster: fem mot tre också på den crosscheckingen.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
MODO Hockey - Timrå IK 2-3
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Rytter: han skulle ja tagit utvisning på Haukeland där. Solklart.

Snygg hakning mot Karlkvist.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo: Nu är ju inte matchen slut men temat för säsongen har ju varit att spela ok men ändå torska derbyna.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Måste backarna vara så jävla pucktittande? Titta på Timrå. Inte ett misstag på hela matchen. Förutom målvakten då. Alla vet vad dom ska göra
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K:

Sedan har du blockeringen bakom mål. Hur länge hade han den inte i plocken? Ska domaren verkligen säga "släpp ut den du får inte blockera", känns som parodi. Blås direkt och plocka ut, han bör ju kunna reglerna, misstänkt tripping vid sarg och sedan 2-3. Härligt med HA.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Gavelo: Det är ju fan vad roligt det är att skjuta utanför.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Eller: förstår inte matchningen i fyra mot fyra. Varför inte Molin som kanske är seriens bästa i spelformen? Dessutom tycker jag att det blir fel när Öhman och Norrbaggen inte är lysande och dessutom gör att man splittrar kedjans bästa länk i Häggström. Obegripligt.

Nu måste vi ha flera utvisningar tillgodo.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Eller: Där kom det!

RIDÅ?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Robin Ztorken L: Ja, Karlkvist måste de försöka behålla.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Otto1: nej. Såg att han träffade handskarna efter chansen och det har inte den här domaren dömt för under matchen. Den på Fryklund var lika tydlig som den på Dahlrot, men det som stör mig mest är helt klart 1-0 som är så uppenbart offside i målgården.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Otto1: Tycker domaren överlag har varit bra, det har ju inte varit så många situationer heller, dock tycker jag man kan släppa lite på gruff situationerna då jag tycker dom tillför känslor i matchen och det höjer underhållningsvärdet och kvaliten.
Nu hoppas jag vi tar denna match, ni är ju redan klara så vi behöver poängen bättre :)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K: Domaren har alltid Timråtröja på sig. Dahlroth skulle dock åkt på en holding där på Wahlgren, klar utvisning. Den andra situationen så rör han ju inte ens honom med klubban, även om han försöker.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
wolper:

Nog tycker jag att andra var bra från vår sida, tycker vi skapade en hel del kvalificerade chanser, Jakobsson hade ju en riktigt fin chans på ett snyggt pass från Karla.

Bara nöta på i sista så har vi chans på poäng.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Randy Marsh: jag kan tänka mig att går till sig själva och undrar om öviksbor också är syskon. Jag är ledsen Timrå. Ni är nog rätt ensamma om Det, förutom möjligen fbk där alla är med i familjen. Habsburgs-haka på looben där.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
Rytter: Blir svårt att ta poäng idag om man bränner sådana lägen, dessutom känns Timrå straka när dom väl vill spela hockey
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
wolper: å inte blev det bättre andra. Vad krävs för att vi ska få med oss något? Ful gallo är. Men skönt att modo är stabilare denna men inte lika farligt framåt tycker jag. Känns sådär med tredje
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K: Södertälje verkar åka på däng ikväll
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
J F K:

Tar vi 3p idag och resultaten står sig är vi nära topp-8 och behöver inte vinna mot Tingsryd. Då kan inte SSK gå om, för dom har rejält mycket sämre målskillnad, endast hästen om dom går rent sista två och vi inte lyckas mot Tingsryd. Men hästen möter AIK borta idag, och tar dom inte en trea där så är dom också borta.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 4/3
"modoklacken är ni syskon?"

också kommer dom från Timrå av alla ställen😂 Det mest patetiska jag någonsin hört haha
Kommentera

« · 1876756 · »