{7639}: Tycker dom sista 6 minuterna var bättre. Vi började vårda pucken istället för att slänga bort den och vi gjorde bättre ingångar. Hedman hade ingen bra period. Jag tycker att Hedman, Tommy och Hedberg är våra svagaste backar defensivt sätt.
Costanza: Hanses ser ut som en butterfly-Hasek. Glider runt i halva zonen och måste göra enorma förflyttningar för att rädda puckarna. Ser farligt ut varje gång pucken närmar sig.
dempa: Äh, vi tuggar ikapp i tabellen vad som som än sker ikväll. 16 matcher kvar. Hoppas på bra förstärkning och att Toby kommer tillbaka snart. Vi kommer att nöta ner alla ändå i slutet. Alla blir bättre match för match.
Bad_Brett: Tycker att det är intressant hur andrakedjan har exploderat efter att man flyttade på From. Tyder på att jag inte var helt off när jag hävdade att han drog ner hela kedjan.
Verkligen, han har så mycket potential och är faktiskt bättre än jag hade trott. Bara han kan hitta jämnheten i matcherna och över flera matcher har han potential att vara en av de bästa spelarna i ligan. Han har ju faktiskt redan tagit ett litet steg, han gör sin poängbästa säsong på senior nivå och det är väl ca 17 matcher kvar + slutspel.
Han har i princip det mesta, storlek, fart, bra skott, kan leverera bra pass osv.
Det som måste till är att värdera situationerna bättre samt att kanske inte alltid spela så svårt, han kan bli lite rakare i spelet och i vissa läggen släppa pucken snabbare.
Skulle gärna se en förlängning med honom om vi spelar i HA nästa år, tror det finns mycket mer att hämta där.
Gavelo: nog så svårt Hästen är ett av seriens försvarstarkaste lag med vassa kontringar så känner mig inte alls lugn inför kvällens match men hoppas grabbarna börjar komma igång efter alla helger
Matchdags igen då! Idag har vi chansen att öka avståndet till bik till 8 poäng. Skulle inte sitta fel med en trepoängare och sedan får ju även gärna timrå förlora så att vi får 8 poäng där med. Idag ser jag gärna ett stabilt målvaktspel, bra defensiv utan att tumma på offensiven och att andra femman fortsätter producera tsm med första. Rosdahl får gärna fortsätta näta😊 vad vill ni se idag? Blir det något firande av Norlinder idag? Goooo Modo!