{9682}: Meningen att skulle vara på plats, men med förbannade virus i kroppen blir det hemmakväll,och en wirre i glaset som smakar iiingenting😪 Nu kör vi över Åsa-Nisse👊
{9682}: På pappret ser vi betydligt tunnare ut, det är ett som är säkert. Här krävs stordåd och en gnutta tur om vi ska få med oss poäng🙈🙈🙈 Blir nog jobbigt för oss i afton
{9682}: Du får inte kaxa för mycket nu i Umeå. Löven känns plötsligt som ett slagkraftigt och i form varande jlag ust nu, kanske bäst i serien för närvarande. Hemska tanke, tränarbytet verkar ha gjort dom gott, tyvärr🙈🙈🙈
{9682}: Min sista Lövare-polare bad mig dra åt helvete igår på Belovs Bar, så nu är det full fart framåt. Anfall är bästa försvar. Ben P är med mig i alla fall...
Drömde att det blev 1-2. Vinst alltså. Såg en glad Bernhardt i vitt hoppa ut från båset. 50 kr på 1-1 och 50 kr på 1-2 gäller för mig och Mats Wennerholm. Trevlig kille det där förresten...
Tigerhjärta: Ja, ser det nu. Hade förstått om dom spelat i Ukraina-färgade byxor, men denna beiga färg har jag helt missat betydelsen av.. Fast nu måste jag fortsätta titta, 5 minuter kvar o MoDo leder
Jag ska se matchen live, bortastå i sedvanlig ordning! Senast i Norrköping var vi ca 75-85 på bortastå, jag hoppas vi kan upprepa det med råge i morgon!! Jag tror vi vinner enkelt (y)
Vill se OP sätta en stenhård tackling på överkroppsskadade Kelleher i första minuten.
Ikväll ska det smälla i varje närkamp för att markera inför kommande slutspel. Den där Andre gillar inte smällar så bara ligga på stenhårt där.