MorganaLefaey: De sade då så på PPV-sändningen innan jag gav upp och gick hem. Tydligen är det i Justins fall axeln som behöver kylas ner. Samma axel som han hade ispåse på efter senaste hemmamatchen, om jag minns rätt.
hellge: Nej, men vi leder inte heller. Än. Dessutom så möter vi kvalseriekandidaten Frölunda här i stan på fredag. Det kan bli ett sant nöje att skåda den matchen. I wonder hwilka som har pressen på sig i det läget...
Hawerchuk: Troligen är man rädda om klubborna också, eftersom att bara fyra spelare har skjutit skott på mål än så länge. PP-spelet har ju varit komatost hela säsongen så där måste vi ju bli rent fenomenala i slutspelet. För att inte tala om slutspelets målkung, det vet vi ju alla vem det blir
Poffa: Happy, happy, joy, joy. Happy, happy, joy... nej, vad säger jag... hurt, maim, kill menar jag ju... eller i varje fall åtminstone försöka att se ut som att man överhuvudtaget vill spela ikväll. Motivation slår att bara ställa in skridskorna på isen. Grattis Mora till segern
Poffa: Modo spelar kasst Hv spelare kasst ..verkar som ingen av dom vill bli tvåa i serien ..man riskerar sannolikt att få en svårare lottning då om frölunda går till slutspel..men nu kan ju faktiskt Lhc bli fyra åxå
shinzawai: ja han e hemskt dålig.. fast de har jag sagt hela säsongen... verkar inte som om modo får igång nått spel.. verkar vara en skitmatch från modos sida =/
Undra om dagens match innebär att vi återigen får se durkslaget Zajkowski i mål? Isf blir det en säker etta. För jag antar att Mora vet att Zakke är en målvakt som är långsam i förflyttningarna och som inte täcker speciellt mycket pga sin litenhet.
Så markera skott, håll inne och gå runt. Ungefär som att runda en 6x12 decimeter stor tegelvägg.