1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532190 inlägg · 4126 ämnen

Ni har säkert redan sett!

Ni har säkert redan sett!
Tobias Enström är kandidat nummer ett till titeln Årets Rookie säsongen 2002-2003!! :)

I juryn sitter Hardy Nilsson, Hardy Nilsson, Mats Wennerholm, Hasse Andersson, Singel Ericsson och Ulf Jansson.

Grattis Tobbe :-)

Sv: Ni har säkert redan sett!
Wewillwintoday: Jaså, Hårde Hardy behöver två juryplatser ;)
Härligt, Enström har varit min favoritspelare i laget sen Icebreakersmatchen. Satt och diskuterade det där med Årets Rookie med mina kompisar och vi kom bara på två tänkbara kandidater: Enström och Robert Nilsson.
Trevligt att få lite positiva nyheter så här vid arbetsdagens slut.

Wewillwintoday: Singel Ericsson o Double Hardy? ;-))
Skojj för Enström o Tvåström!!!

Wewillwintoday: Hårde Hardy var märkbart imponerad av Enström enligt Aftonbladet. Hardy gillade också Hedins framstötning vid 1-0-målet. Det är så han ska spela i landslaget, enligt Hardy. Tror ni förresten att det kan bli en liten skräll i nästa landslagsuttagning? Mattias Wennerberg kanske? Samma ålder som Kahnberg, Lundqvist i Frölunda som redan gjort sina landslagsdebuter (och säkerligen lär återkomma fler ggr).

Zigge: Nämen har vi ytterligare en Paddan-aspirant här vad gäller försök i att leva upp till idolen Hägerfors? Välkommen till gästboken. Ordvitsarnas mästare.

samjo: Jag tycker det vore givet i det här läget(angående Wennerberg i landslaget).

Om Hardy klagar på att det är för mycket utlänningar i elitserien och att det har satsats för lite på ungdomarna i klubbarna, får han också ta sitt ansvar genom att ta ut ett yngre lag. Vad ligger snittet på??? 30?? Det är dåligt. För det finns alternativ.

Paddan: Haha såg inte att jag skrev Hardy 2 ggr :)

samjo: Ni som lyssnar på webbradion vet vår ställning i frågan Mattias Wennerberg. Klart grabben ska få chansen i Tre Kronor redan nu i höst.

« · 138833