1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533569 inlägg · 4126 ämnen

Ni som var där...

Ni som var där...
...svara på följande frågor :)

1. Var Milo bänkad hela matchen???
2. Hur var Enström och Hedlund???
3. Hur var matchen???
4. Positiva och negativa intryck???

Jag bugar, bockar och fårhonar den person som besvarar mina frågor :)

Sv: Ni som var där...
Wewillwintoday:
1. Nog var han det alltid.
2. Hedlund syntes knappt, Enström var riktigt bra, kommer att bli en storback.
3. Den var stundom ett sömnpiller. MoDo var inte bra, Luleå var sämre.
4. Positivt - målchanser skapades, Högardh gjorde mål, Damgaard gjorde sin bästa match hitills, Wernblom som vanligt bra, MoDo spelade som vi är vana att se dem i förlängningen.
Negativt - intensiteten som det så fint heter, jag känner inte igen Tommy P och Hedin, skärpning krävs.

Lumber Jack: Hmm. Lite oroande ändå att Milo blir bänkad. Nog för att han var riktigt dålig senast i scandinavium, det var ju dock nästan alla...

Tror att Milo har stor kapacitet, kanske var rätt att bänka honom, så han skärper till sig menar jag...

Lumber Jack:
"Intressant" att de två dyraste nyförvärven just nu sitter och nöter filt.
Visst syntes Hedlund, men man kan ju undra om han skämdes över att behöva spela, så ofta som han stirrade rakt ner i isen och skickade iväg blindpass. Enström blir bara bättre och bättre. Sen undrar man vad fan Pierre Hedin sysslar med. Han har ju knappt en siffra rätt i sitt spel i anfallszon.

Paddan: När det gäller Hedin får han börja lugna ned sig med utvisningarna också...
För han tar ju bara dumma sådana...

Wewillwintoday: Helt klart rätt att bänka honom. Nån som sett honom göra nånting rätt i MoDo??

Frisco: Enligt hockeylive och aftonbladet gjorde han en rätt bra insats mot Brynäs.. det är allt jag vet...

Paddan:
Det som inte är bra för tillfället är att det tydligen inte är riktigt bra stämmning i truppen (enligt en av spelarnas far). Något måste hända på spelarfronten så lugn och ro åter infinner sig.

« · 133821