1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

484881 inlägg · 4079 ämnen

Niopoängsvecka!

« · 301039 Till forumet


Sv: Niopoängsvecka!
65Selander:

Jag är sjuk. Poffa, Frisco, och sju andra agerar barnvakter åt den förrymde BIFaren för tillfället.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
knaskamilla: Var det väldigt brända muffins eftersom det var just i en avdelning med ickerökförbud som han satt?
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
knaskamilla:
Har ni lämnat Olle kvar själv på krogen eftersom ni är redan hemma
eller är det Poffa som får agera barnvakt?

Grattis iaf, men nästa gång är jag med och det brukar sluta i förlust då för er ;)
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
Paddan:

Westerlind sågs sist sittandes i en O'learysavdelning med ickerökförbud ätandes chokladmuffins.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
Salle:

En niopoängsvecka kan inte bli en tolvpoängsvecka, fattar du väl... Däremot kan vi börja se fram emot nästa niopoängsvecka nu!
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
zigge: Tja, jag vet inte. De sitter kanske på O´learys och tar några tennstop med ljummet vatten och försöker att övertyga omgivningen om att dagens match aldrig ägt rum.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
zigge: Nä...Det är bara att gratulera till vinsten....Lite tråkigt att det inte gick fullt lika bra för laget i mitt hjärta idag...TIK...
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
Paddan: Var är Jompe, Westerlund o de andra smyg-modoisterna nu??
Ska de nu konvertera, en gång f r alla?
Härligt att ? blev !
Kanske för att jag inte kunde åka upp... Nåja,ska inte klaga, så länge MODO vinner.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
NuMo: Jo, absolut, Warg var väldigt bra idag. Söderberg och Tommy P glimtade till bitvis också, men där har de ju en förmåga att dribbla ett par gånger för mycket och till slut tappa kontroll över pucken. Högardh var väl halvhyfsad idag, skönt i varje fall att han äntligen fick sätta en puck. Wennerberg tycker jag ser väldigt blek ut, tror inte han satte in en enda riktig tackling på hela matchen.

Gästrin blev väl också ende spelare i laguppställningen som inte fick göra ett enda byte under matchen. Green och Jocke började ju tillsammans med Janne och Peter Öberg kom in i tredje.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
Paddan: Själv tycker jag att Warg gjorde en fantastiskt bra match. Att han sedan hade lekstuga alá "Söderberg som bäst", i ett byte gjorde inte intrycket sämre.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka!
Salle: Tror att våra tredje perioder tyvärr har blivit "andra perioder". Med det menar jag att spelet som genom ett trollslag genast blir ängsligt och man börjar att slänga iväg puckar tvärs över isen utan någon riktig adress. Ett allmänt oorganiserat uppträdande på isen.

Tycker att MaJos genomåkning var matchens behållning. Visste inte att han besatt såna kvaliteter. Tydligen en enorm kick för självförtroendet att han fick sätta ett mål förra matchen.
Blev väl en assist ikväll för Friscos favorit.
Kommentera

Niopoängsvecka!
Jag håller med Paddan. Nu ska vi bra slå Leksand så det blir 12 osv...

Green var bra idag sen tar ju MaJo för sig mer och mer. Snygg genomåkning från bakom eget mål till ett Ok avslut. Äh, hela laget gör en bra insats.
Dock förstår jag inte varför vi slutar spela lite i sista... Samma mot MIF & LHC. Det är inget bra tecken att börja "backa" hem... In i kaklet bara,
Kommentera

« · 301039