De galna ögonen lyser, håret på ända, frustande av irritation och halvt framåtlutad stil på väg att vräka ur sig något om domaren eller någon annan pippi på isen menar du?
Poffa: Själv känner jag inte alls någon oro beträffande de där nio poängen. Det är snarare så att jag känner en oro för vad som egentligen är poängen med de där stunderna av ohockey mellan matcherna.
Brynäs? Nänä, den matchen är jag inte orolig för. Det blir storvinst för MODO som vanligt, jag tror det är bortamatchen mot Linköping som gjort mig lite feg.
Hahaha, det beror nog på att du sett spelschemat: Efter 0-6 mot Brynäs på lördag blir det svårt att få ihop det. Nä, satsa på niopoängsvecka nästa vecka istället.
Tanken var "!", handlingen blev "?", undra om mitt undermedvetna automatiskt gick in och rättade mina handlingar? Det skulle i så fall betyda att jag inte riktigt tror på mig själv.
knaskamilla: Det är ju i så fall synd att Karamellkungen & Kronprinsen inte är med oss längre. Både var nämligen ombord på ett visst SAS-plan från Milano för några år sen.
Salle: Äsch, du får väl skola om Poffa till förste skoptvättare, eller något sånt. Kommer ju att underlätta arbetet så otroligt mycket att du till och med har råd att sova på lunchen, om du nu får någon sådan.
Sen är jag lite orolig för dig... Du börjar bete dig lite som tjejen på ModoForum som var lite betuttad i Weinis...