M.Näslund ser äldre ut än jag kommer ihåg honom. NHL sliter tydligen. Och jaha! Där gjorde dom ett skitmål till. Kasta in handuken Curre. Snabbt, rappt, kvickt!
Kung Cannabis i Canadas mål.. Det kommer attt bli snett tillslut. Nu kräver jag att man går ner på två forward, och inte vilka forwards som helst. *knyter näven i bröstfickan*
Solklar utvisning. Nu finns chansen. Gå ner på fyra spelare och tryck in pucken! Juhlins skott gick strax två meter över. Phuuu! Kommer vi i kapp Knas?
Knas kommer att bli bittert överraskad. - Fungerade inte alla mina billiga inpass här och där? En kvinna tål inte att bi emotsagd, inte ens när det inte rör hon. Oj ! En massa kvinnoförakt. Var kom det ifrån?
(knas skulle ha rättat mig där och sagt: Varifrån kom det? heter det.)
Jag tycker att Ankan är helt upp to date. Arne kanske skulle låta bli att tjata om Alavaara någon gång. (Nu sitter inte alla a:na som dom ska längre. Värva tillbaka karln!)
Nej nu ska Frisco sova så han är pigg imorgon när det vankas masstart. Jag har alltid trott att masstart är Vasaloppsstarten. Men det finns väl andra folk än masar som skidar?