{8384}: Skönt att vi hakar på när topplagen vinner, förhoppningsvis kan vi ta två treor före mötena med Leksand/Löven. Man föll inte igenom i 3 på samma sätt idag, å andra sidan hade man inte lika mkt tid på sig för det!
{8384}: tyvärr inte. Dock var den där helt korrekt. Inte i närheten av exempelvis den mot Jakobsson som var överlägset tydligast i matchen, men vi kan inte klaga på den mot Molin.
Webmaster: återigen en utvisning när man undrar hur bara en kunde åka. Borde varit en från varje lag gör deras tripping var ju ännu tydligare i situationen efteråt.
{5647}: mitt är uppsagt med sista dagen idag se om det ger något. Värsta burkljudet. Kul att de kör intervjuer iallafall. Höjer mot vanliga fall! Eriksson skulle behöva sätta en kasse nu. Lyckas med sin dragning.
dempa: jo, komlentatorn älskar lag från Småland. Det är djävligr trist att inte få en kommentator som är mindre partisk än Lasse Granqvist i matcher mot Finland.
Jag sade upp mitt abonnemang med CMore. Nu lånar jag ström från en släkting. Det där packet ska fan inte få mer pengar. Hoppas att de går omkull.
Robin Ztorken L: I PP var ju Eriksson mm från att näta, målvakten räddade längst jädra ut på beskyddet utan att veta om det så nog har Modo kunnat haft 1-1, äve om då Oskarshamn kunnat göra 2-3 till
Skönt att vi hakar på när topplagen vinner, förhoppningsvis kan vi ta två treor före mötena med Leksand/Löven. Man föll inte igenom i 3 på samma sätt idag, å andra sidan hade man inte lika mkt tid på sig för det!