Paddan: WHA har inga spelare eller tränare under kontrakt så vitt jag vet. Lite problem att starta en liga då. Dessutom verkar de flesta klubbarna ha problem att fina arenor och flera lag har redan hoppat av, bla Quebec Nordiks.
Då kan vi räkna bort Anders Eriksson. Han ska tydligen spela ikväll för Toronto mot Detroit i OSHL, ligan som verkar lyckas med det som WHA inte lyckades med, dvs komma till start.
Det roliga vore om det var för att tala om att Foppa skrivit på för fem år de har presskonferens. Något annat intressant vore att få höra att Weinis skulle lira med MoDo.
knaskamilla: Ja men något annat uppseendeväckande kommer säkert inte sägas. Ja att Twins, Näslund & Co spelar till konfliken är löst då men det är väl inget nytt det heller?
Lyssnade de på dina önskemål om att lägga presskonferensen en dag du var ledig, alltså? Själv åker jag buss 11.30 imorgon. Jag förväntar mig sms-rapporter.
Martin S: Spännande, även för mig som inte håller på Modo. Vad kan den behandla för ämne? Hmmm, sponsorn för arenan är klar! Mamma Mia Arena blir namnet! Nä, kanske inte... Hmmm, JA! Bengt Hedin ska fira fördelsedag på Mamma Mia och alla är bjudna! Nä...jag vet inte, ska bli spännande!
Det har säkert inget med någon Peter att göra i varje fall... ;)