knaskamilla: Det som i så fall låter knepigt är väl varför modo skulle ge syd tillgång till alla biljetter men inte en enda till de som är på varenda hemmamatch. Kan det verkligen stämma.
Alfred Awful: Var faktiskt på väg att skicka ett mail till kansliet och fråga varför de inte hade det alternativet. Nu har jag ingen aning om hur mycket de måste betala till 5an för att få sända ett evangemang men nog lär de kunna gå plus för det.
Swordster: Bra fråga, som jag inte har något svar på.
I övrigt så ser jag i alla fall ett fantastiskt roligt alternativ om man nu inte skulle ha fått biljett ur MoDo Syds tilldelning (obs att jag inte skrivit bort den möjligheten, hr. Bister ;-)
Från samma sida:
Nu till lite GODA NYHETER! Modo Hockey har bestämt sig för att hålla Swedbank Arena öppen på lördag för alla som vill se Finalmatch 6. fri entré och öppna sportbarer erbjuds, så slut upp och lev om! Mer info kommer på Modo Hockeys hemsida.
Salle: Va sjutton, det var inte mitt fel att en styrenhet gick sönder. Och inte nog med att folk anklagar mig för det. Nu skall ni även skjuta på mig extra kostnader som jag inte har råd med.
Men jag lovar jag skall inte tjuvkoppla upp mig mot Arenan igen. :)
kan berätta för lilla dig att jag inte är bitter..Om du nu är läskunnig så har du säkert sett i ett tidigare inlägg att jag är ganska nöjd med livet...
Om du är bitter eller inte kan jag inte stå för... Tråkigt om så är fallet nu när ditt lag spelar i en final som ska kora Sveriges bästa lag..
zigge: Om Linköping har samma principer som vissa andra när det gäller svarta börs-handel till överpris så skulle de här biljetterna vara väldigt lätta att identifiera och makulera. Nästan så att man är sugen på att skicka in ett tips...
Sådant där förekommer överallt om de tär nåt stort idrottsligt evenemang eller konserter. Blir det en 7:e match i Ö vik skall du se att det kommer hända igen!
Hmm. Intressant att man får köpa ut så många biljetter. Borde de inte ha ett maxantal om de nu ska vara justea och släppa biljetter till sina trogna först och främst?
Det går nog bra. Vi tar väl bilen ner, om inte annat. För det verkar som att Björn har tänkt att ge sin andra biljett till dig (eller möjligtvis sälja).
Smakar det så kostar det ju som bekant, jag har gett 1500 för en biljett till Maiden -00 så älskar man nånting så betlar man i princip vad som helst för det. Iaf jag =)