1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530789 inlägg · 4121 ämnen

Sanningen bakom MODO Hockeys drömlag

Sv: Sanningen bakom MODO Hockeys drömlag
Poffa: Jahapp, svara då på frågorna om vilken typ av kartong det är Zajkowski har i matchtröjan och vilken frukt som Gästrin bäst identifierar sig med?

Paddan:

Kartongen är gjord av AssiDomän Cartonboard och Gästrin identifierar sig bäst med ett apelsin, då han ser sig själv som rätt så klyftig och kärna ser sig som en uppiggande lagkapten (en sk C-vitamin) i framtiden.

Poffa: Åfan, det är alltså du som är den mystiske "A-laget" på modohockey.se
;)

Paddan:

A-laget är flera personer, fick jag förklarat för mig när jag skämtsamt frågade "är du A-laget?". Som om man inte fattat det själv, liksom... Nåväl. Jag ska nog fråga om Gästrin träffat på spökena i herrgården än, tror jag. Tro om man ska fråga varför han alltid äter lunch på Harrys också? Eller kanske inte.

knaskamilla:

Alltid är fel. Senast i förra veckan var han på Mamma Mia och åt lunch.

Poffa:

Oj! Det var lite otippat, faktiskt. Ja, då kan jag ju inte ställa den frågan i alla fall, då...

Poffa: Mamma Mia? Är inte det en musikal? Eller också kan det kanske vara ett felstavat kort?

Poffa: Nu är frågorna ivägskickade till Zakke och Gästrin, så nu hoppas jag att få ett mer korrekt facit än det du levererade ;)

Paddan:

Stackars Zakke. Han kommer att fatta typ...ingenting.

knaskamilla: Tja, jag tänkte att det var dags för några frågor där de inte kan komma undan med några enkla standardsvar.

Paddan:

När det nu visar sig att jag har haft rätt, vad kommer du då att säga och göra?

« · 433506