1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 528143 inlägg · 4121 ämnen

Säsongens bästa match hitills?

Sv: Säsongens bästa match hitills?
Frisco:

Rumpmas reject!

:-)))

Det där är ju intressant, i England har de flesta idrottslåtar en tendens att bli åtminstone smått lyssningsbara, är det bara sopor som är idrottsintresserade i Sverige kanske? Förutom leksandsbidraget hade jag aldrig hört talats om en enda av de där grupperna/artisterna innan de släppte sin "hockeylåt". Kan inte Pagrotsky kvotera våra musikexporter till ett lämpligt favoritlag?

Hmm..kanske bara är så att alla håller på Bajen?

NuMountain: Jag börjar fundera i dina banor jag med, jag såg matchen på TV och enda gången man såg Kalle Sahlstedt var ju målet som dessutom som sagt var en halvträff.

Jag skulle rösta på Juuso Riksman som omgångens artist, inte bara för sitt spel utan hans intrevju i var ju bländande!
Snacka om språkbegåvning! :)

DT och omgångens artist är ett stort skämt. Jag la ner DT redan förra säsongen då jag insåg att AB:s skojare aldrig skulle ha en chans att få ihop sitt +/-.

Vill man bege sig ut i verkligheten, är det också så att AB sällan eller aldrig har någon på plats i KA. Förmodar att så var fallet även igår. Exempelvis så har AB på sin nätupplaga rapporter från samtliga matcher utan den i KA.

Så omgångens artist har i bästa fall korats av någon som kikade på Canal+. Risken är väl att jag själv är lite för enögd för att utse någon omgångens artist i just denna matchen. Tyckte att HV gjorde det synnerligen lätt för Riksman i de flesta fall. Skulle man få utse omgångens grovjobbare hade jag utan tvekan pekat på Pierre Hedin. Men omgångens artist fanns nog någon annanstans...

« · 146204