1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530828 inlägg · 4122 ämnen

Serieseger

Sv: Serieseger
westerlind: Finns ingenting att sammanfatta. Jag lägger ut en bild så det finns nånting att se i alla fall.

westerlind:

Äh, vad faen. Sammanfattning:
Tänk dig en vanlig HS-kväll.
Gör du det? Isf: färdig.

westerlind: Kan ingen göra en långfattad sammanfattning?

Frisco: Då vill jag inte ha någon sammanfattning.

westerlind: Omöjligt att förklara detta skitsnack kortfattat. Det går inte att göra det helt enkelt, det vet du.

Jag har inte hängt med i debatten riktigt den senaste tiden. Är det någon som kan sammanfatta det viktigaste lite kortfattat?

Frisco:Smakar huggorm pytonorm?

Lumber Jack: Smakar huggorm pyton?

Frisco:

Precis, det vet väl alla att det är snok som gäller, alt. pyton.

Lumber Jack: Dålig stil av Sveriges lättast upphetsande kommentator. Att Ronnie tog steget från Ludvika via Mora till Göteborg och NHL borde han nämnt. Men dte är väl kanske Mora de flesta minns? Alltså hur Leffe Bork lurade till sig 3-4 Ludvikaspelare, tog ut dem på överlevnadsläger och tvingade dem att äta huggorm så de blev sjuka och flera spelares försäsong blev på det sättet helt förstörd.

Frisco:

knaswannabe.

Hörde du när Chris Härenstam påstod att Ludvikas störste NHLspelare genom tiderna var från Mora? Får man göra så?

Lumber Jack:

De e lugnt, Pirro kan nog få honom på bättre tankar hur som helst. (Om takterna sitter i, vill säga).

Lumber Jack: hjärtelag?? Ludvika Hockey Club? Ähh, jag orkar i alla fall inte åka till Kempis på träning.

Lumber Jack:

Björn VII:

Tänkte bara meddela dig att Påhlsson trånar med allas vårt hjärtelag, jag hoppas du inte blir allt för upprörd...

Glögg på er alla.

zuper:

Du ser, det var lika bra att jag passade på när tillfälle ogavs. Annars hade jag ju aldrig fått chansen, liksom.

Serieseger
Östersunds ik vann div 1 norra b INTE Husum!:)))
Brunflo gick vidare på h-sands bekostnad :)))
frorza jämtland o MODOHOCKEY

« · 178319