1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530913 inlägg · 4122 ämnen

Serieseger

Sv: Serieseger
Frisco: Antingen gissar du bara eller så har du medvetet formulerat dig mycket bra, skulle gissa på det förstnämnda.. ;-)

Nu är jag inte 100% säker själv, lite svårt att avgöra, men jag är nästan säker på att man mötte Gävle Godtemplare (Saftpiraterna).
Anledningen till att jag tror du medvetet svängt till det bra, är att Godis på den tiden faktiskt var nr 1 i Gävle, så du hade rätt på sätt och vis även om du förmodligen hade fel.....

Turgubbe.

Huge: Klart jag visste att det var Godis. Annars hade jag ju inte skrivit att de var nummer 1 i Gävle (1957).
Men jag skulle nog inte kunna listat ut det genom att enbart se på bilden=)

Frisco: Hmm...någon trevlig liten actionbild på #27 är det för mycket begärt?

Paddan: En stillbild får duga.

Paddan: En till

Frisco: Jaha, du fuskade alltså, och läste bildtexten förstås....
Usch ja, man kan inte lita på nå´n nuförtiden....

Huge: Ja lite fusk så. Jag erkänner det. Mer impad av dig som visste.

Frisco: Tackar, tackar. Förresten, tar du kort med en torpedhockeykamera? Det ser ju ut att finnas så mycket fart och spänning i de där bilderna mot vad verkligheten visar.

Paddan: Jag tycker det är svårt att få stillbilder av spelarna med kameran eftersom de rör sig hela tiden. Men man tycker ju olika som sagt. Nu ska Frisco sova.

Tack för i afton alla.

/ / Frisco

Frisco: Nåt tack för bilderna hade jag allt väntat mig

:.-(

z

Frisco: Tycker i och för sig att jag redan tackat för bilderna ett par gånger, men du menar förståss att du vill ha någon typ av gåva som tack för besväret.

Om inte annat så tackar jag återigen för dessa oerhört fina och fartfyllda bilder!

Frisco: Inte mycket att hurra för!
1 supporter i Kempehallen.

Bo Bly: Publiken är nog ute och kollar om de släckt lyset på bilen.

Bo Bly:

Var du där och kollade nu, eller?

Bo Bly: Så bilden skulle vara tagen i Kempehallen? Bättre att du är tyst ibland än att du gör bort dig i hockeykunskap=)

Frisco: Bilden är från Gavlerinken?

« · 178377