knaskamilla:
Tre spelare medans man är på utbildning. Härligt. En bra målvakt som jag tror mycket på, en forward som jag vet är duktig och som jag ansåg hade en härlig spelstil under tiden i MODO:s juniorlag. Dessutom kryddat med en, enligt rykten, spelskicklig back som man inte vet så mycket om.
Kan bli en trevlig helg det här.
Nikki: Namnet Krizan och ordet kris kan ju komma att användas om det läget skulle infinna sig för MoDo/målvakten. Nu verkar väl den målisen vara rätt betrodd på förhand, så den utvecklingen behöver man kanske inte förutspå. Men ett lite kul namn var det allt.
Lycka till med rekordjakten! =)
Martin S:
Det här börjar likna lilla julafton. Undra vad som kommer i nästa paket? Niklas Persson? En Arenasponsor?
Poffa:
Jag såg Antos på stan. Fast han såg lite tjock ut, så han blir nog kvar i Skellefte.
Poffa:
Ja, det var något sådant jag menade. Nu blir det nog inga fler nyförvärv idag, förresten. De verkar sluta tidigt på fredagar. (Fredrik skulle i alla fall gå hem 14.45.)
Nalle Sjuh:
Inte för att förringa dina kunskaper i uttalanden och sådant, men om jag inte missminner mig så frågade man gamm-Milo om hur det skulle uttalas och då sa han:
Horr-a-va
Nalle Sjuh: Usch vad jobbigt. Vore bättre om dom hette Andresson... Alternativnamn efterlyses. Mina förslag:
Krisarn - om det går dåligt åtminstone
Vladde - Kom inte på nånting på Tji Tjack-
Milo - Självskrivet eller?
Albert Hall:
Enligt MODO:s spelschema så möts vi fem gånger. Tre gånger i Delfinen (Ja, Delfinen) och två gånger i Kempehallen.
Nalle Sjuh: Hur uttalar man Yared Hagos på Tjeckiska? Jared Hagosch?
En före detta aschischterande Timråtränare blir Andesch Hosch?
Bröderna Schedin? Schargschnorr?
Paddan:
Skulle vara intressant att se hur många olika alternativ Snyggjanne egentligen har om han vill fortsätta med hockeyn.
Salle:
Hm? Nä, det tycker inte jag. Vadå, han är ju utbildad...företagsekonom? Heter det så, gymnasieprogrammet? Företags...äh. Nå't sån't. Han skulle säkert hamna... Jag tror han skulle sälja kläder på Sisley. ;)
knaskamilla:
Ingen dum idé för Sisley i så fall. Jag menar, du skulle ju handla där så ofta att enbart dina inköp skulle täcka hans lön.
Man börjar ju undra :)