Jo, det verkar som det lugnat ner sig en aning men jag hade en del kamrater som insjuknade under veckan så det är väl bäst att vara på den säkra sidan, man vill ju inte missa en kvartsfinal för att man varit oaktsam. Lustigt fenomen föresten, kan det vara så att kriminella har sämre immunförsvar?
scim: Förkylningen och magsjukan är väl över för de flesta i Umeå, undantaget våra "klienter" som tycks drabbas av både förkylning och magsjuka samma dag som de är kallade till förhandling. Märkligt nog tycks båda åkommorna endast drabba de tilltalade. Målsäganden och vittnen verkar klara sig.
Nu har jag dragit i mig en massa vitlök och pepparkorn, alltför att klara mig undan den förkylning och magsjuka som härjar här i Ume. Detta för att man ska kunna ta sig till Kempis imorrn och se #30 leda laget mot en kassaskåpsäker seger!
Nämen nu är den här bild-spammaren här igen: Kan ingen prata lite försiktigt med sorken och höra när hon sist hade kontroll över vad som hände med hennes kamera?
scim: Jamnear bara att om man hade mer pengar så skulle man inte behöva ta genvägar till ljudet - nått sånt tror jag att jag menar? Man tror ju alltid att ljudet är perfekt även fast inte ljudet alltid är det.
När jag var liten grabb så var egentligen inte ljudet så vidare värst bra - men jag tyckte det då i alla fall. Likadant med farfar när han slängde upp en gammal stenkaka på sin grammofon - minns speciellt melodin ur "Bron över floden Kwai" det lät väl hyfsat med den tidens grejor.
Du har alltid visat gott omdöme, men har du verkligen missat det här: L**erp**l? M*nch****r U**t*d? Personligen tycker jag att MoDoratorer har en viktig uppgift i att rensa bort stötande ord.