Wayne Gresky: Japp. Pure underhållning från start. På frågan hur nära vi kändes på bortaplan blir svaret föga förvånande: Aningens hetare än vad ni var nere i Timrå. Hur som helst får gärna bli en hemmaseger även på lördag.
En kompis sa till mig idag att modo skulle krossa timrå, Låt mig skratta! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha jag säger inte att timrå kommer vinna, men ja tror inte heller att modo kommer krossa timrå ;) o ja tror inte modo vinner heller för den delen =P
MorganaLefaey: Tack det var bra skrivet.Mitt inlägg var inte riktat mot bara dig man blir lite trött av allt snack bara.Självklart så ska vi diskutera senaste matchen. men det blir tjatigt om man bara fokuserar på en händelse.Javisst må det bästa laget vinna och det blir det lag som håller sig på isen.
fighter: Äh jag bara drygar mig gällande den nya matchen och zackes skada, med lite information jag fått från Timråfolk. Jag såg inte ens situationen så jag kan inte uttala mig utan i det här fallet så var faktiskt det intressanta att halsen inte är ovanför axlarna och då behöver inte ljumsken vara där den sitter.
Självklart är det fokusering på den nya matchen som går ikväll som gäller och vi lär säkert få nya saker att dryga oss mot varandra i din vilket jag ser fram emot. Må det bästa laget vinna.
MorganaLefaey: Lägg ner nu.Den matchen är historia domaren har dömt och lär inte ändra sig nu.Rätt eller fel vem vet?men nu går vi vidare och koncentrerar oss på kvällens match.
Gidde: Efter pratet i går på timrås gästbok så visade det sig ju att halsen inte var över axlarna då man inte skulle bli utvisad för hög klubba om man råkade få klubban där även om det var oavsiktligt och man är ansvarig för sin klubba. Så varför kan inte ljumsken vara på upper body om halsen är nedanför axlarna?
Wayne Gresky: Hmm, ska man döma av Expressens hemsida, och förmoda att den är så gott som identisk med pappersupplagan, så har man alltså inte en endaste liten artikel om de fyra kvartsfinalerna i dagens tidning. Eller så har man, hemska tanke, inte uppdaterat hemsidan med dagens artiklar.