NuMo: Hörrödu, det där med existentialismen får du nog diskutera med timråiterna. Jag nöjer mig att konstatera att valda delar av MoDoklacken tycker att det är viktigare att vråla i riktning mot Timråklacken än att visa spelarna sin glädje.
Undrar om det är något fel med att vara konsekvent...här satt jag och trodde att matchen började 19.30, men tydligen inte. Tur jag kom på det i tid, man vill ju inte missa något av kvällens höjdare.
Hawerchuk: Ja det kan ju inte en annan hoppas på i alla fall, för här snöar det som bara den just nu. Så det får nog dröja några dagar till för att det ska bli snö fritt här :).
shinzawai: Jo jag håller med sämre kan det då inte bli, och som du säger idag har vi i stort sett fullt lag med för första gången den här säsongen. Nä nu jävlar vill jag se lite kämpar takter i alla fall förhoppningvis kan man vinna 1 match i alla fall.
Bergius: Nu har jag på två dagar fått medhåll av både dig, tycho, nectis och ett par andra. Vad fan, börjar ni bli snälla och vettiga av alla segrar? ;)
Jaha då var det bara ca 1 timme kvar tills match kanske säsongens sista för våran del. Men jag hoppas verkligen på att grabbarna kan gå ut och göra en bra match i alla fall, sedan om vi förlorar är det inte mycket att säga om det.
Skröder från inget håll. Härligt Susse. Bra påfyllning av backarna.