1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 529383 inlägg · 4121 ämnen

Sveriges bästa ishall

Sv: Sveriges bästa ishall
Frisco:

Själv pratar jag om akustiken. Det borde du ha förstått när du läste det jag skrev om att man inte hör klacken som står på andra sidan isen.

Frisco:

En gång var Lulingarna på O'Learys innan match, vet jag. Det var då alla tyckte det var så coolt med kubiken. Jag undrar om inte det var samma match som blottaren blev utslängd ur hallen och Lulingarnas reseledare suckade över att de inte kunde stanna och äta någonstans på vägen när de var på resa längre, p.g.a. att de som åkte med betedde sig som idioter?

Frisco: Det är det jobbigaste med att besöka Kempis. Det där blottartvånget som åligger oss.....
Nog har jag sett en del underliga typer med Modobussarna genom årens lopp också.

knaskamilla: Jag förstod väl inte det då eftersom det såg ut som ni pratade om olika ljud.

Fröken det borde du förstått uphör aldrig att förvåna. Eller är det så att du håller på att bli frisk?

Frisco:

Förvåna? Jag hoppas att jag håller på att bli frisk. Jag stannade dock hemma från skolan idag också.

knaskamilla: Piggna till nu. Snart dags för bortaresor.

Frisco:

Jajaja. Det är lugnt. Jag har väl aldrig missat en bortamatch p.g.a. sjukdom? (*hosthost*)

Jag tycker att det ska bli spännande att komma till Luleå och få ett mottagande av Lulingfansen.

NuMountain:

Idag står det om han som inte hittade bussen när han var i Gävle i Expressen. Verkar som att man kanske får se honom när man åker till Luleå.

knaskamilla: En gång beskrev en Bajare fotbollspelaren Anders "Puskas" Ljungberg med följande ord: -HANS ÖGON ÄR SOM TVÅ PISSHÅL I SNÖN. Kan det även gälla den hockeyspelaren du inte törs skriva namnet på?

« · 176482