Rättvisa! Nu känns det bra att ha biljett till matchen på lördag. Förlorar vi där så gör det inget, det är ändå bättre att vinna guld på hemmaplan. Och förlorar vi där, då har vi ännu ett silver. Det kan man leva med.
Var det förresten någon som såg om LHC-fansen slogs med sig själva, med polisen eller om de faktiskt slogs med några MoDoiter?
Vicke_LKPG: Jo, tanken slog mig tills att jag såg att du tyckte det var orättvist. Sak samma. Vi vann, det kunde lika väl ha slutat med LHC-seger. Jämn match där Modo har en stor del av ordinarie matchtid och LHC sudden.
Vicke_LKPG: ja jag är generös i kväll. kom i min famn så ska ja sjunga röda vita gröna alltid lika sköna för dig.. nej skämt å sido. ja tycker modo hade segern i en ask ända tills timmy blev skadad. därefter var den er men den där rättvisan är visst otrogen mot er?
nu hoppas ja att timmander är tillbaka tills på lördag annars blire tufft att bärga guldet. de är ju för lite tid tills på lördag annars hade vi kunnat skicka honom till thailand.
Wayne Gresky: förjävligt! som tur är har ja kompisar och biljett. å nu ska de bli riktigt kul att åka ner till linköping. ja är lessen för din skull.. :-(
[url=www.corren.se/_internal/cimg!0/3x59zdk0wsxx6cse1c1]AJAJAJ[/url]