1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481269 inlägg · 4078 ämnen

Timrå - MODO Hockey 2007-11-20

943276 · » Till forumet


Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Så dags att vakna nu.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Hahl Bundy: Tack för klargörandet. Ni TIK:are verkar vara noga med nivån. Märkligt bara att ni inte föregår med gott exempel och att den låga nivån bara påtalas när negativ fakta om den egna klubben dyker upp.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps: Det ska vara mycket innan jag blir provocerad. Ville bara med mitt citat visa vilken nivå du håller dig på.

Blir inte klok på om det här är du eller om det är spud? Ni är så lika.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Hahl Bundy: Skönt att du blir provocerad över sånt i ett annat lags gästbok.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
innekillenskomp: Jag fyllde bara i luckorna i nåt som du ville framhäva som gamla floskler.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps:

Känns inte som att det är väsentlig fakta i denna tråd.

Jag kommer att kunna somna inatt.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Frisco: Finns inget att hävda. Tycker bara sånt där är fjantigt.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
AM: Det blir nog spel med bara 3 kedjor idag också. Dock så slipper vi Victor och Pierre tillsammans så...

MODO Hockey
 
 
 Goalkeepers60. KRIZAN, Karol 
 30. ZAJKOWSKI, Mikael 

 1st Line8. HEDMAN, Oscar7. HÅLLBERG, Per 
 22. YETMAN, Patrick15. SALOMONSSON, Andreas10. SKRÖDER, Per-åge 

 2nd Line34. WARGH, Tommy35. HEDIN, Pierre 
 29. MOLINDER, Andreas39. SVARTVADET, Per18. ÖBERG, Peter 

 3rd Line41. HEDMAN, Victor5. JONSSON, Hans 
 9. WERNBLOM, Magnus20. STEEN, Oscar19. TOLSA, Jari 

 4th Line2. WESTIN, Jens  
 13. JONASÉN, Marcus4. BJUHR, Elias16. FORSBERG, Tobias
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Hahl Bundy: En klassiker. Kan man inte hävda sig inom ramarna kommer nävarna fram.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
AM: AM: Sedär, du kan ju. Då kan du fundera ut vad jag menade med resten, du får tills imorgon på dig att studera texten in i minsta detalj. Jobba på.

poffa:
Vad kul att jag kunde glädja någon idag med. Bli inte för högfärdig bara.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps: ...och min farsa är större o starkare än din.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
innekillenskomp: Tsss... du glömmer ju väsentlig fakta som att Timrå håller till i ett kyligt plywoodruckel och INTE ENS VARIT NÄRA ett sm-guld.

Angående Lindström kan du ju passa på att njuta av hans hockeygodis medan du kan. Nästa år hoppar han in armbågstacklingar i en betydligt rikare klubb än din.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
innekillenskomp: Det är även skillnad på orden gnäll harald och ordet gnällharald, samma sak med gnäll viken och gnällviken.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
AM: Du blev just kallad ung. Intressant, jag som bara är tio dagar äldre än dig, jag tar också åt mig. Ung, på nytt. Det känns bra.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
AM: Skydda och skydda. det är skillnad på orden, du måste förstå innebörden i det hela. Citerar en mycket vis man: "Du kanske är för ung för att förstå det här"
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
innekillenskomp: "Försöker inte skydda någon"....Ursäkta men var det inte det du just gjorde med allt ditt svammel...
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
bisterfinnen: Antar att du fortsätter på den inslagna vägen och skriver om din favorit spelare. Men du som tror sten hårt på att han skadar spelare medvetet, skulle du tyckt likadant om han spelat i något annat lag?
Försöker inte skydda någon men att anklaga en spelare för att medvetet skada är bara dumt.
Självklart ska man straffas, och det har han gjort.
Han har dessutom åkt på en del smällar själv, det ges och det tas.
Jag tror dock att oavsett vad det står på ryggen så går dom inte in för att skada någon.
Bestulna på en straff, men ni fick ju power play. Det är ju knappast domarens fel att ni har sveriges sämsta power play. Om ni hade fått straff och missat den hade ni då blivit bestulna på ett power play?

Du verkar ta denna förlust oerhört hårt. Ni kan skylla på bestulna straffar och skador hur mycket ni vill.
Men kom igen gnäll harald, stuprörs pojkar och hela gnäll viken Timrå vann denna gång men det är väl Sannys fel det med och det tror jag han gjorde medvetet.

Å just ja Timrå ik har inget sm guld.

Cheers!
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Det tog mig 4 minuters googlande för att hitta toppen på isberget av Fanstygets fulheter. Synd att en så potentiellt stor spelare och ledare behöver bete sig på dette viset.

Sluttjatat om detta från min sida för denna gång.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
fan vad puckar han tog den där karol!
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo: Ja, vad tänkte jag? Kliva in här och vara oresonlig i den annars så hjärtliga stämningen.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Nu är du nog förvirrad. Han MoDorerade kanske? Om du håller dig i din egen gb så slipper du bekymra dig om att förstå.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
scim: Det ändrar ändå inte på det faktum att du klev in och "chefade".
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Jag har för fan inte ens deltagit i diskussionen. Fjanta dig inte mer än nödvändigt.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
scim: Du fortsätter och då kan heller inte jag sluta. Sista ordet...
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Ja, och exakt hur motsäger det något jag sagt tidigare?
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps: Ska bli intressant att höra hur det kommer att låta här om modo skulle gå och vinna på måndag
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps: Jag måste få ta tillfället i akt och hälsa dig välkommen (även om du har varit medlem sen 14/7)!

Dina två första inlägg visar nämligen med eftertryck att Modo-boken fått ännu ett eminent tillskott i familjen...
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
spAps: Tror fortfarande inte att han vill skada någon. Men det är ju jag det sen får ni tro vad ni vill det kan jag som sagt inte hindra er ifrån. Men tanken att vi aldrig kommer få ett svar på denna fråga kanske skrämmer er en aning. Men vad vet jag.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
innekillenskomp: så där talar en överbevisad.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
bisterfinnen: Imponerande, att du sparat allt detta. Du har nog lite för kärlek till Sanny iallafall. Du får tro som du vill det kan jag inte hindra dig ifrån. Som sagt, det går inte att bevisa något. Vi kommer aldrig får veta.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Bissett19: Helt apropå ditt inhopp här.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Apropå?
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Bissett19: Det går bra för er har jag hört. På alla plan...
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
hurtignorsken: Du är en fin människa.
Kommentera


Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
tobbe_d: Du kan ju klippa ut en egen pappersmedalj och måla den i gult på dagis imorn, för det delas inte ut några såna medaljer, speciellt inte i omgång 20 för en uddamålsvinst.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
scim:

Till exempel uttryckte jag min avsky när en viss modospelare cross-checkade en liggande motståndare i nacken. IDIOTISKT!
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
scim: Skulle det inte läggas ner?
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Vadå tvärtom? Det här gäller ALLA.
Kommentera


Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
EfordeM: Bra så.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
scim: Hade det varit tvärtom så hade det ältats och försvarats i all oändlighet, men visst, man vill ju inte dra det dit ni skulle ha tagit det.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo: Jag vill absolut inte framstå som "wise guy" även om det kunde uppfattas som det i senaste inlägget.. jag tycker endast sådana diskussioner om spelare gör saker medvetet eller ej är patetiska då ingen kan bevisa något.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo:

Nej, det är jag. Och jag håller med EfordeM. Glöm och gå vidare.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
EfordeM: Är det du som är trådpolisen med många s?
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Ambroo: Ingen kan bevisa något, varken om det var medvetet eller omedvetet..... så jag skulle råda er att lägga ner denna disskussion.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
bisterfinnen: Den enda lögnaren här är han som tror på sitt eget ljug om att det var avsiktligt.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
bisterfinnen: Verkar som om du inte hittat S:et på ditt tangentbord. Även om jag inte sett situationen kan jag sätta handen och lite till att han inte skulle skada någon medvetet.
Cheers!
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
bisterfinnen:

I övrigt, grattis Timrå till en välförtjänt seger.
Kommentera

Sv: Timrå - MODO Hockey 2007-11-20
Fanny ser sig om och när han ser att Steen kommer så "råkar" han vifta runt med klubban mot ansiktet. Den som ser något annat är en lögnare.

Förväntar mig inte att sådana som går i döden för Timrå ska erkänna en sådan sak, det jag vet är att jag skulle ha svårt att acceptera om vår lagkapten medvetet går in för att skada motståndare med fula grejer.

Med den kroppshyddan och med den pondusen som Fanny har så är det embarmligt dåligt att han måste ta till sådana fegismetoder.
Kommentera

943276 · »