IF Björklöven Södertälje SK BIK Karlskoga AIK Kalmar HC IK Oskarshamn MoDo Hockey Västerås IK Mora IK Nybro Vikings IF Östersunds IK IF Troja-Ljungby Vimmerby HC Almtuna IS
Costanza: Sjukt, men sant och otroligt kul. Om ett dygn spelar vi om poäng och ära. Hoppas våra Glorius Bastards ger oss glädjerus i vår, det är vi värda, tamejfan!
Modo Hockey IF Björklöven Södertälje SK BIK Karlskoga Kalmar HC IK Oskarshamn AIK Mora IK Västerås IK Nybro Vikings IF Östersunds IK Almtuna IS IF Troja-Ljungby Vimmerby HC
Modo Hockey IF Björklöven Kalmar HC Södertälje SK BIK Karlskoga IK Oskarshamn AIK Mora IK Västerås IK Nybro Vikings IF Östersunds IK Almtuna IS IF Troja-Ljungby Vimmerby HC
Superkul att folk redan hunnit kasta in ett första tips! Jag misstänker att en del, inklusive jag själv, nog kommer justera det när man sett försäsongen. Inte för att det nödvändigtvis behöver bli en bättre gissning haha.
Vet inte om någon vill ha en lägesrapport redan nu, men jag skickar med en sådan ändå.
Berge: Tack för uppmuntran, kul att du uppskattar det! Trots alla min klantigheter haha.
Tippa är kul! Häftigt att se hur väldigt fel folk hade förra gången. Och inte bara pga det unika som hände Brynäs. Undrar om det går mer som folk förväntar sig denna säsong!
Peja: Om du fortfarande kan redigera - ta då bort Tingsryd. Annars posta på nytt. Sorry! Hade velat säga att jag minsann skulle testa om ni var med ...
IF Björklöven
Södertälje SK
BIK Karlskoga
AIK
Kalmar HC
IK Oskarshamn
MoDo Hockey
Västerås IK
Mora IK
Nybro Vikings IF
Östersunds IK
IF Troja-Ljungby