En bra idé. Ska genast börja att packa farfars kappsäck. Sedan så lär jag väl fortsätta uppöver den 19:e också dårå, alltså sedan vi krossat jumbisarna. Apropå sopig hockey då´raa. Lite Zübeyde stuk på den sista då´raa dårå.
mike66: Om jag förstår det rätt så har ni hittills bara slagit era soppåsar ihop. Nu skall de särskiljas och en av er skall blotta strupen för den andre. Sopkvast och puck. Det är livet i en påse det.
Förstod nästan att du återigen skulle dra upp detta till ytan. Vi måste dock klargöra att denna "sopkvastpåse" utspelade sig en vecka innan seriepremiären och att den numera ena "soppåskvasten" har sjunkit som en gammal gråsten i bottenviken.
mike66: Westerlind har lämnat in tyvärr. Så går det när man smakat för mycket hjortronlikör. Westerlind skall ha all heder för att han står upp för det faktum att han är smygmodoist.
mike66: Det finns två sätt att fira på riktigt i Ö-Vik. Endera se till att åka hem till Timrå igen och fira i Sundsvall, eller se till att hitta Sollefteåbor i Ö-vik som firar att man sett en Modomatch igen.
knaskamilla: Precis. Jag trodde det var ilvilliga rykten. Nu finns det alltså någon som testar gränserna. Hur ska det här gå. Jag är allvarligt oroad. Ska jag behöva gå ut IRL själv för att se om det har gått bra och om jag kan rädda honom från denna psykos.
knaskamilla: tack att du finns..;0) det är jätte jätte svårt att veta att det finns ett liv utanför HS...jättesvårt...
men annars så känns det bara bra.. TIMRÅ IK ligger före länsbröderna och har ännu inte visat tecken på att sjunka ännu...
och jag kan berätta att jag har aldrig haft så mycket kontakt med Modoiter som nu... det är allt ifrån Nola Skog (som jag aldrig blir av med) till Putte...fast dom är Modoiter så är dom j#drigt goa att ha att göra med...
gud: Jag ser att du är omvänd. Det gläder mig. Imorgon skall vi ta itu med de seriöst religiösa sakerna. (hockey) Välkommen till Modisternas religiösa mumbojumbofäste.
NuMountain: nänänänää.... aldrig Modo...inte en chans... observera.. ni har några trevlig the reds sydare...mycket trevliga är dom också...men dom herrarna och damerna får mig aldrig att byta lag..;0)
Bo Bly: Angående Lewerström så tror jag att han är mitt uppe i förhandlingen om nytt distributionsavtal på el. Han var tydligen inte riktigt nöjd med den ström som gick in i Lewern. Men det där kanske var en alltför laddad fråga så för att undvika att den blir ledande så är det bäst att se till att den faller i god jord.
westerlind fortsätter att spela svåråtkomlig och vill inte prata med mig, han verkar ha gjort slut? Har jag gjort något fel?