NuMo: Ja, tack och lov, jag är väl vad man kallar ett maskrosbarn: Trots en traumatisk och miserabel idrottsuppfostran har jag blivit stark, tuff och väluppfostrad. Därigenom har jag förmått resa mig ur slummen och söka mig till hockeyns hemstad - Gävle.
westerlind: Man får ju hoppas att du fortfarande håller på ett ES-lag nästa säsong. Annars finns det ju ett som du borde ha valt, om du inte hade vart så förtvivlat girig på guld.
Paddan: Haha, bland de roligaste kvällar jag haft på länge - fantastiskt intressanta personligheter som det karga landskapet, de djupa skogarna och de dramatiska forsarna frambringar.
Svårt val mellan Lars Jonsson och Hasse Jonsson. I fjol var Lars Jonsson den bättre men han har inte levt upp till sitt kunnande hittills i Timrå. Dessutom har Hasse J varit bra mycket bättre så här långt i år än han var i fjol.
Gästrin och Hedlund ligger nog rätt bra till i den interna propparligan. Wennerberg tacklas nästan aldrig numer och och Hasse J och framför allt Timander har gjort mig besvikna i sitt fysiska spel.
[bild]www.hockeysnack.com/user/files/386/pappa_ke.jpg[/bild]