1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531226 inlägg · 4122 ämnen

Vart är...

Sv: Vart är...
scim: Rulla en boll som svävar. Haha! Vad ska du hitta på härnäst scim? Du är värst du.

NuMountain: Heljummet är bara till för att bollen ska bli lättare att rulla uppförs. Det kan gå vägen om vägen håller.

alla:

Känns bra att ni klarar av att hålla nivån nere utan mig. Jag undrar om det är poffa som är kryddan i anrättningen...

Tycker Frisco har helt rätt när han säger att Globen är en opersonlig arena. Men det beror väl mest på storleken?

I Stockholm är det ju fjösvintrar hela tiden. Kan det inte vara så att Globen liksom andra saker krymper när den blir kall?

westerlund:
Det är vid hockey som jag tycker det jag skrev. Har varit på konserter i Globen och då är den riktigt bra tycker jag.

NuMountain:

Faan vad vårat projekt får mothugg. Aldrig är de nöjda med vad vi åstadkommer. Jaja, jag får väl avboka snöresinköpet och meddela de 200 som hade bokat plats på resan upp att av den resan blir det intet. Synd på så rara ärtor.

poffa: Jag tycker man ska kasta loss Globen och rulla ner den i Saltsjön och låta den gå till sjöss utan styrman som en flaskpost.

Globhatarfrisco ska sova nu....

zZ Z Z z z zz z zzZ på er allihop.

Frisco:

Jaja, eftersom alla klagar så har vi rullat tillbaka Globen till sin ordinarie plats igen. Vi får istället inrikta oss på att tala väl med Herr Kamprad och se om han är villig att sälja lite extra bokhyllor så han har råd att bygga en arena till oss.

poffa:
Undrar om den nya byggsatsen till Evenemangsarenan kommer att heta i kommande XXXX-katalog?
Evenemangsarenan Jag har 1000 namn Numo?
Hockeyhallen Hes-Per?
Isladan Jag vill ha sittplatskort av nån vänlig människa Knas?

Och som jag undrat förr. Kommer insexnyckel att medfölja?

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ x2
Godnatt

Frisco:

Det enda jag vet är att det ingår två insexnycklar men att det kommer att saknas två skruvar, vilka måste hämtas ut mot uppvisande av kvitto i närmaste XXXX-butik.

poffa: TVÅ insexnycklar? Det är minst en för mycket...

« · 79705