Tarasov: Själv tycker jag att Oscar Nordin varit väldigt bra. Möjligen att Styf inte håller, men det känns som att man när Titanic sjunker klagar på att sängen är dåligt bäddad.
Confusius: Vi ligger riktigt pyrt till...det här expremintet måste upphöra. Vi kan säkert byta tränare men det funkar inte att spela med juniorer mot vuxna spelare.
{8879}: Inser att jag inte kan skriva något jag inte skrivit förut. Alla vet vad jag tycker och varför jag tycker att det är en fullständig logisk konsekvens att det ser ut som det gör.
Robin Ztorken L: Fy fan vad skräp den här säsongen är, det är ju fan inte ordning på någonting! Ytterforwards som spelar centrar, centrar som spelar ytterforwards, backar som spelar forwards, och fan och hans moster.
Har du en backsida och centersida som inte håller måttet så blir det naturligtvis kaos. Det är ju så jävla enkel matematik. Det första du ser till är att laget har en bra stomme. Bra målvakt (Check) ,stabilt försvar(kaos), en stark centersida (totalt kaos) Ytterforwards är det sista du åtgärdar.
Dom senaste 10 åren har vi alltid satsat på ytterforwards först och främst, vi har börjat i helt fel ände. Hur jävla svårt ska det vara???
{5647}: det var kanske inte menat att ge sig på, dom är duktiga men råcker inte riktigt till nu och behöver vila. Generellt, som jag sade, spelar vi för många junisar samtidigt och det håller inte på denna nivå, inte om man har ambition att vara ett lag för topp 6. Återigen, detta är en liga för män, vuxna män, tycker jag man ser tydligt.
Betänk att vi mer eller mindre är utspelade av Väsby! Bara att se hur det ser ut därute på isen...