Bad_Brett: Bra kämpaglöd tycker jag. Sedan att Måns gör som han gör rår inte laget för. Däremot kan ledarna markera emellanåt. Just idag har vi manfall så blir kanske inte rättvist att påpeka det idag.
sundsasen: Ja men va fan vi har 3 kedjor som borde kunna slå några passningar och ta några skott.kanske spela några varianter och iaf få det att se ut som att man faktiskt försöker.
Jag tror ärligt jag aldrig sett ett så fantasilöst PP, är bara Hermanos som kan dribbla puck, övriga ser ju ut att helt sakna teknik.
Med alla dessa spelare så borde Modo vara ett av topplagen i PP trots Fitz och Kellehers frånvaro, vart ligger vi nu, näst sist, 12:a?
Det är en kombination av att vi tar det för givet med att vi får lite panik samtidigt som motståndarna etablerar tryck.
Vi vinner och det är bra, men det är än en gång inte övertygande. Vi ger liksom upp allt när vi vunnit allt. Det händer gång på gång och det kan bara sitta i huvudet på spelarna.
De måste se sig själva i spegeln och sluta tro att det är Don Juan de ser där.
19MoDo21: Detta har vi bäddat för, klarar vi inte av att slå eller ta emot en passning samt slänger bort 90% av puckarna så kommer motståndarna till slut att komma in i matchen.
Vettefan varför man jag såg direkt ett fel där beroende på lite slapphet. Carlsson har t.ex. gett upp situationen fast det inte var över. Men det var innan. Jag blev förbannad, men jag kommer inte ihåg varför för det var inte så mycket, men tillräckligt, vad det visade sig.
Willow: Blev det nu iallafall. Om man har spelat själv så vet man att OP kan göra det smartare. Kommer från "fel" håll och drar. Lätt hänt att dratta på arslet.
i stället så verkar en del ha tagit det här för givet och man lämnar över sitt ansvar till andra och så börjar man tappa ålen i säcken.
De som gör vad de kan kan inget göra, de som släppt sin disciplin fattar det inte och förstår inte att det är pga. sig själva. - Det återkommande fenomenet.
Zource: Tänk om vi kunde försöka spela pucken till varandra ist för att bara peta bort den till motståndarna, så jäkla trött på att vi aldrig ser ut att ha någon tanke när vi blir tillbakapressade utan alla bara åker i cirklar och försöker sving klubban mot pucken.
Lite slapp undan där när han tog saker och ting för givet i stället för att förstå att han spelar i allsvenskan nu. Men än har han chansen att hålla nollan.
Västerås spelar däremot bra nu och Modo är inte övertygande.
Nära där igen.
Fick plötsligt flashbacks när jag bodde i Kallhäll i Stockholm en sommar när jag var fem år. Vet inte varför. Mycket konstigt.