Gavelo: Var det någon som såg om Ohlsson återvände till spel? Försökte spana men såg honom inte. Vore inte bra att ha honom + Sveningsson borta vid dubbelmöte mot Löven
modogurra: Eftersom domarna dömde bort målet i spelet så måste man kunna påvisa till 100% att pucken var inne för att få ändra domslutet, det kanske fanns så dåliga bilder för att vara helt säker på det. Hade domarna blåste mål och sen tittat på det så hade ”bevisbördan” varit åt andra hållet och då kanske det blivit mål.
Gusse: Han dundrade in i sargen och lämnade isen direkt efter. Såg ut att ha ont. Man blir ju alltid orolig för nyckelben och dylikt i sådana där situationer. Har inte sett honom sedan dess, men kanske har missat också
Saleva: Jag tycker sista perioden där nere var rätt bra, även om det var precis då vi förlorade matchen på vårt slarv. Vi har så mycket tryggare defensiv i dagsläget så jag tror att det är svårare att kontra sönder oss. Vi kanske är sämre på att dyrka upp igelkottsförsvar än under Hellkvist exempelvis, men däremot tror jag att vi kan ha mycket bättre tålamod och en minskad risk att gå bort oss i vår iver att producera.
{5647}: Riktigt intressant att se hur MoDo tar sig an Vvik nu när vi fått lite ordning på grejerna, första bortamatchen mot dem var det ju lite si och så med det. 6 poängs match..
Var det någon som såg om Ohlsson återvände till spel? Försökte spana men såg honom inte. Vore inte bra att ha honom + Sveningsson borta vid dubbelmöte mot Löven