1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532771 inlägg · 4126 ämnen

Werner firar 500 ikväll

Werner firar 500 ikväll
Ikväll gör Magnus Wernblom sin 500:e match i Elitserien för MODO. Totalt har det blivit 309 poäng på dessa matcher.

Närmast i all time matchligan är nu Jonas Bergqvist 502, Åke Liljebjörn 504, Jan Viktorsson 508.

Innan säsongen är över kommer Werner att vara i topp20 när det gäller Elitseriematcher genom tiderna. Hylla Werner i kempis på torsdag MODO!

Sv: Werner firar 500 ikväll
MartinSedin:

På lördag skall han bäras fram av pubiken i Kempis. Stående ovationer är enligt mig ett krav för Mr MODO.

poffa: Kanske dags att skicka ett mail till MODO och påminna om Werners 500 Elitseriematch. Annars brukar MODO räkna antalet matcher på sitt eget lilla sätt. Nu när jag tänker på saken så brukar MODO även få fram målsiffror som ingen annan får fram.

Till sist vill jag än en gång påminna alla om gratis hockeylive fram tills den 28/2 för alla som skaffar Telia Internetabonnemang.

MartinSedin:

Synd bara att hans passerande av Tommy Själin (301) för några omgångar sedan som MoDos bäste poängplockare genom tiderna i ES försvann i hanteringen, någonstans. Menmen...han ska väl inte gå och tro att han är något, på riktigt? :-)

MartinSedin:

Ja, det vore ju liksom lite patetiskt om man missar att den spelare som är mest älskad av publiken har gjort sin 500:e match för MODO.

MartinSedin:

Räcker det att man skaffar Telia internet, eller måste man surfa på det också?

knaskamilla: Det räcker att man skaffar Telia Internet, sedan behöver du ALDRIG surfa på detta(men en sådan sak skulle jag väl aldrig föreslå....)

MartinSedin: Värst vad jämnthundratalmatcherspelare som fick krönas idag då. Skuggan gjorde sin 600:e match för LHF ikväll.

Lulekickan: Men det är väl med slutspels matcher inräknade va?

« · 198418