Dream Team:
Det känns ju lite som att du tog åt dig för det som var riktat mot PH, vad det gäller Friscos inlägg. Gör inte det.
I övrigt bör nog PH börja cykelträningen. Om 15 månader skall han cykla de 15 milen till Övik för att se den första matchen i arenan. 15 mil är en bit, brukar ta proffsen i Touren en sju-åtta timmar.
Frisco: Ja, precis, det är ju så. Det där eviga gnället om hur dåligt det är i E.On Arena är väl rätt uttjatat vid det här laget nu, visst? Ja, ungefär som vårt tjat om Kempis bortastå. För kritiken från båda håll är ju inget annat än sanningen, eller hur?
Dream Team:
Vadå, Frisco slog ju huvudet på spiken. Det enda Per HApps någonsin gör när han letar sig in i MoDos gb är att gnälla på Kempis eller försöka göra sig rolig över att vi ska få en ny arena (som onekligen kommer att bli bättre än er arena, eftersom vi bygger helt nytt). Tragiskt liv? Känns nästan så.
Frisco:
Hemma igen. Efter innebandycup med finalförlust mot det klart bästa laget, god mat på Kings Square och med krampkänning i muskler jag inte visste fanns.
Nu blir det till at ta ut linserna, lägga sig på soffan och se om man kommer upp ur den något mer i dag. Skulle jag inte göra det så säger jag, för säkerhets skull:
ZzzZZZ ZzZZZZz
Undra när jag får min skattsedel. Har inte kommit än, förmodligen beror det väl på att de skall dubbelkolla om jag verkligen skall få tillbaka så enormt mycket pengar som det lär vara.
Mitt låttips för kvällen får nog bli något med gruppen Troll. Vilken låt som helst passar bra.
ZZZzzZZ zZZZzzZZ
Zz zzZ Zzz z zZZ zz x 52462763787648477635564
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif